خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

دستورالعمل های بهداشتی در ماه محرم در شهرستان های البرز به جد رعایت شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۹۱۲

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: خوشبختانه مدیریت خوبی در البرز صورت گرفته و به اذعان سخنگوی ستاد ملی کرونا علیرغم افزایش مبتلایان، مرگ و میر ناشی از کرونا سیر نزولی طی می کند.

به گزارش ایلنا از البرز؛ عزیز شهبازی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که عصر روز شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه البرز نیز همانند سراسر کشور در پیک پنجم کرونا گرفتار است، افزود: ولی این استان به دلیل تراکم بالای جمعیت و بسیاری از چالش های جدی بدلیل همجواری با پایتخت، حاشیه نشینی، محورهای ارتباطی و ... شرایط حساس تری را نسبت به سایر استان ها دارد.

وی ادامه داد: مراکز درمانی البرز ناگزیر، پذیرای بسیاری از بیماران استان های همجوار است ولی با مدیریتی که در این راستا صورت گرفته، هیچ گاه با کمبود تخت و امکانات و عدم پذیرش بیماران مواجه نشدیم.

شهبازی گفت: حدود 500 هزار البرزی اکنون واکسینه شده اند و این روند همچنان ادامه دارد و 25 مرکز کار واکسیناسیون را انجام می دهند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز تخت های قرنطینه مهیا کرده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دادند و نیروهای بسیجی و آموزش و پرورش نیز به کمک کادر درمان آمدند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه حوزه فعالیت رسانه ها گسترده تر شده، اضافه کرد: خوشبختانه مدیریت خوبی در البرز صورت گرفته و به اذعان سخنگوی ستاد ملی کرونا علیرغم افزایش مبتلایان، مرگ و میر ناشی از کرونا سیر نزولی طی می کند.

وی گفت: از شهرداری کرج و اداره کل ورزش و جوانان انتظار می رود در خصوص تامین مکان لازم جهت واکسیناسیون و همراهی با دانشگاه علوم پزشکی همراهی لازم را داشته باشند.

شهبازی افزود: با توجه به حلول ماه محرم، ازفرمانداران انتظار می رود که نظارت لازم را طبق دستورالعمل های ابلاغی داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز