خبرگزاری کار ایران

در جلسه علنی شورای شهر قم؛

سقائیان‌نژاد با ۱۱ رأی شهردار قم ماند/ ۲ نماینده مردم رأی مخالف دادند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۸۰۶

سیدمرتضی سقائیان نژاد با ۱۱ رأی موافق اعضای شورای اسلامی شهر قم و ۲ رأی مخالف، به عنوان شهردار قم ابقا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، جلسه انتخاب شهردار قم، دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم در دوره ششم، صبح امروز با موضوع انتخاب شهردار و بحث ابقای سیدمرتضی سقائیان نژاد در سمت شهردار قم، برگزار شد که در نتیجه از میان ۱۳ عضو شورا، ۱۱ نفر رأی موافق و دو نماینده مردم هم رأی مخالف دادند و بر این اساس سیدمرتضی سقاییان نژاد برای ششمین سال متوالی به عنوان شهردار قم باقی ماند.

سقائیان در سال ۹۴ با نظر شورای شهر دوره چهارم قم، در حالی که فقط چند روز از استیضاح ش بعنوان شهردار اصفهان می گذشت، با کسب ۱۹ رأی موافق از ۲۱ عضو شورا، بعنوان شهردار قم انتخاب شد و دو سال بعد هم شورای پنجم قم هم به صورت صد در صدی با ۱۳ رای از ۱۳ نماینده، به عنوان شهردار قم انتخاب شد.

حالا صبح امروز هم ابقای سقائیان نژاد بعنوان شهردار قم به رأی ۱۳ عضو شورای شهر ششم قم گذاشته شد که از این میان ۲ نفر مخالف و ۱۱ نفر موافق بودند و بنابراین او با کسب رأی اعتماد لازم، بازهم شهردار قم ماند.

او سال ۱۳۳۱ در اصفهان متولد شد و با سابقه ۴۰ سال عضویت در هیئت علمی دانشگاه، دارای رتبه استاد تمام رشته مهندسی برق است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز