خبرگزاری کار ایران

با اجرای آرای جایگزین حبس صورت گرفت؛

اعطای بیش از 2 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۴۶۷

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در سه ماه ابتدایی سال جاری با اجرای34 رای جایگزین حبس دو میلیارد و 85 میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد استان قزوین اعطا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی دادگستری، حجت الاسلام نورالله قدرتی گفت: با توجه به انعقاد تفاهم نامه مشترک دادگستری استان با کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای اِعمال مجازات‌های جایگزین حبس با رویکرد حمایت مادی از مددجویان این سازمان، در سه ماهه اول سال جاری تعداد 34 رای به ارزش دو میلیارد و 85 میلیون ریال که توسط دادگاه‌های استان صادر گردیده بود جهت اجرا به کمیته امداد ابلاغ  شد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: این میزان جریمه نقدی در تامین گوشی هوشمند و تبلت، مواد غذایی، اقلام بهداشتی و لوازم خانگی برای نیازمندان هزینه و همچنین برخی از محکومان نیز در راستای انجام خدمات عمومی رایگان جهت خدمت به جامعه هدف مشغول به کار شدند.

مقام ارشد قضایی استان قزوین گفت: تعداد 410 دستگاه تبلت نیز به ارز ش  2 میلیارد و 300 میلیون ریال با مشارکت انجمن حمایت از زندانیان تهیه و به فرزندان تحت پوشش کمیته امداد استان اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز