خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره محیط زیست آبیک:

بیش از 70 نوع پرنده آبزی و کنار آبزی در آبیک کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۳۸۹

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک گفت: 70 نوع پرنده آبزی و کنار آبزی که توسط فردی در آبیک نگهداری می‌شد کشف و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار اینا در قزوین، امید رحمانی گفت: طی یک عملیات و در پی شناسایی متخلف نگهداری پرندگان آبزی و کنار آبزی در شهرستان آبیک، با هماهنگی دادستان این شهرستان و حضور همکاران اداره نظارت بر امور حیات وحش و یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین و حفاظت محیط زیست آبیک به محل نگهداری مراجعه و تمام پرندگان موجود در محل کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک ادامه داد: در این عملیات بیش از ۷۰ فرد انواع پرنده آبزی و کنار آبزی کشف و پس از تنظیم صورت جلسه، متخلف به مراجع قضایی معرفی و گونه‌های کشف شده با دستور قضایی به صورت امانی در محل کشف شده تا تعیین تکلیف نهایی نگهداری می‌شود.

وی عنوان کرد: از گونه‌‎های کشف شده می‌توان به فلامینگو، غاز پیشانی سفید، غاز باهاما، قو مشکی، آنقوت، چنگر معمولی، طاوسک، اردک سر سیاه، طاوسک، اردک سر حنایی، خوتکا، اردک تاجدار، کبک معمولی، طاووس، قوی گنگ، اردک بلوطی، سیلوش، خودکا ابرو سفید، خودکا حلقه دار، تنچه بهشتی و کبوتر میوه خوار آفریقایی اشاره کرد.

رحمانی به متخلفین محیط زیست هشدار داد که ماموران یگان حفاظت محیط زیست بطور شبانه روزی مشغول حفاظت از حیات وحش و عرصه‌های طبیعی هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف طبق مقررات  و به طور قاطع با متخلفان برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز