خبرگزاری کار ایران

دل‌نوشته شهردار مشهد درباره جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر تصادف

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۳۰۵

شهردار مشهد از جان باختن یک پاکبان خدمات شهری در بلوار ملک آباد این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدرضا کلائی شهردار مشهد در پیامی که در فضای مجازی منتشر کرد نوشت:"ساعت پنج صبح امروز یعقوبی معاون خدمات شهری خبری رو به من  دادند که متاسفانه قبلا هم تجربه شنیدنش رو داشتم اما این بار به طرز عجیبی قلبم رو فشرد و غمگینم کرد.

شاید بخاطر تمام آرزوهایی که همکار پاکبان جوانم برای آینده‌اش داشت و پنج‌شنبه همین هفته مراسم عروسی‌اش بود. اما حالا همه اون شادی‌ها به غم و عزا مبدل شده.

ساعت ۲ نیمه شب، آیلند میانی بولوار ملک آباد، مسیر شرق به غرب مقابل ملک آباد ۷(فرهاد)، لاین بی آر تی، برخورد خودرو سواری پراید با همکار پاکبان منطقه یک به نام محمد اسدی، متواری شدن خودرو، رسیدن سریع اورژانس، فوت مصدوم در مسیر بیمارستان فارابی و تمام.

محمد اسدی کاور شبرنگ پوشیده بوده، چراغ پیشانی و دور سر روی سرش نصب بوده، کلاه ایمنی روی سرش داشته و همه نکات ایمنی رو رعایت کرده بود. واقعاً نمی‌فهمم  راننده‌ای که هیچ بویی از انسانیت نبرده با چه سرعتی آن هم توی لاین بی آرتی می آمده که چنین فاجعه‌ای را درست کرده.

قطعا  از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک با همکاری نیروی انتظامی راننده خاطی  پیدا می‌شود اما چه فایده‌ ؟   کمی به فکر باشیم و به همدیگر تذکر بدیم که امثال این اتفاق تکرار نشود . بخدا گناه دارند همکاران‌مان که شهر را برایمان اینقدر تمیز و مرتب می‌کنند، حقشان این نیست که دو سه روز مانده به عروسی‌شان بمیرند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز