خبرگزاری کار ایران

افزایش ۲ برابری سرعت واکسیناسیون کرونا در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۹۴۲

مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان از افزایش ۲ برابری سرعت واکسیناسیون کرونا در استان خبر داد و گفت: هم اکنون تزریق روزانه واکسن کرونا به ۲۶ هزار دوز رسید.

به گزارش ایلنا از رشت، حسن رخ‌شاد اظهار داشت: پیشتر میزان واکسیناسیون روزانه استان حدود ۱۲ هزار دوز در روز بود که روز گذشته ۲۶ هزار دوز واکسن کرونا در استان گیلان تزریق شد و در صورت تامین و برخورداری از واکسن این روند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵۶۴ هزار و ۵۰۰ دوز واکسن کرونا در گیلان دریافت شده است، اضافه کرد: ۵۰۰ هزار دوز واکسن ” نوبت اول و دوم” به ۳۹۰ هزار نفر از گروه های هدف در این استان تزریق شده است.

مدیرگروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان گفت: تزریق واکسن کرونا طی هفته های اخیر در این استان سرعت گرفت و بدون هیچ مشکلی تزریق واکسن برای گروه های هدف در حال انجام است.

رخ شاد با بیان اینکه هم اکنون ۱۹ درصد از جامعه هدف در گیلان واکسن کرونا را دریافت کردند، اظهار داشت: طی یک هفته اخیر تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف از حدود ۱۴ درصد به ۱۹ درصد رسیده است.

مدیر گروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان با اشاره به جمعیت حدود ۳۸۸ هزار نفری افراد ۶۰ سال و بالاتر در این استان اعلام کرد: تاکنون ۶۵ درصد این گروه های سنی واکسن را دریافت کرده اند و با وجود فراخوان بقیه هنوز مراجعه نکرده‌اند.

رخ شاد با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا در تمامی شهرستان های گیلان انجام می شود، گفت: براساس آخرین آمارها تاکنون بیشترین تزریق واکسن کرونا در شهرستان های بندرانزلی، لاهیجان، املش، رودسر، رودبار، سیاهکل و لنگرود انجام گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز