خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

ورود صنعت به گلستان موجب رونق تولید و اشتغال می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۲۸۳

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: در دولت آینده تمام تلاش خود را می کنیم تا پای صنعت به استان باز شود و اگر صنایع تکمیلی و تبدیلی به گلستان آورده شود موجب رونق تولید و ایجاد اشتغال می شود.

غلامرضا منتظری در گفت وگو با ایلنا اظهار کرد: کمبود آب در گلستان از مشکلات اساسی است و مجمع نمایندگان در شروع کار خود ابتدا نگاه جدی به تامین آب استان در بخش کشاورزی و آشامیدنی داشتند که در حوزه کشاورزی با آبیاری قطره‌ای اقدامات خوبی صورت گرفت.

منتظری ادامه داد: برای تامین آب شرب شهر گرگان ۳۰ میلیارد تومان بودجه به سدشصکلاته(میرداماد) اختصاص داده شد و همچنین با موافقت وزارت نیرو  ۱۰۰میلیون مترمکعب آب دریای خزر بصورت دراز مدت شیرین سازی می‌شود.

وی تصریح کرد: تصویب منطقه آزاد تجاری اینچه برون که مقامات استانی زحمت های بسیاری برای آن کشیدند می‌تواند سیمای آینده استان باشد.

دبیرمجمع نمایندگان گلستان افزود: از سرمایه گذاران بخش خصوصی در کشور برای سرمایه گذاری در گلستان دعوت کردیم و قرارداد احداث مجتمع بزرگ دامداری ۲هزار رآس بسته شده که شرکت شیر پگاه به راحتی می‌تواند شیر را تامین کند و اشتغال زایی خوبی ایجاد شود.

وی بیان کرد: حتما حمایت‌های لازم از طریق بانک‌ها برای مشاغل های خانگی و خرد را انجام خواهیم داد و حمایت از تولید صرفا تولیدهای بزرگ نیست و صندوق کارآفرینی امید و بانک رسالت گام های خوبی در این زمینه برداشته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: در زمینه تولید اشتغال در استان در بودجه ۱۴۰۰ اعتبارات خوبی برای حمایت از مشاغل خانگی درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز