خبرگزاری کار ایران

در ۴ ماهه اول سال ثبت شد؛

افزایش ۳۳ درصدی جابجائی مسافر از استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۷۴۹

رئیس اداره حمل و نقل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش ۳۳ درصدی جابجایی مسافر از استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، فتح الله پورصالحی در بازدید از پایانه مسافربری شهرستان پارس آباد از افزایش ۳۳ درصدی جابجایی مسافر از استان اردبیل خبر داد و گفت: در ۴ ماه گذشته بیش از ۴۷۷ هزار نفر مسافر در استان جابه جا شده است.

وی با بیان اینکه این میزان جابه جایی مسافر در قالب ۱۰۰ هزار مورد سفر انجام شده تصریح کرد: در تعداد سفر نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش نشان می دهد.

رئیس اداره حمل ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از فعالیت ۵۴ شرکت مسافری در استان اردبیل خبر داد و گفت: از این تعداد مسافر ۲۰۷ هزار نفر با وسیله نقلیه اتوبوس،۴۶ هزار نفر با مینی بوس و ۲۲۳ هزار نفر نیز از طریق ناوگان سواری جابه جا شده اند.

وی کنترل تجهیزات ایمنی ناوگان های عمومی مسافری را خاطرنشان کرد و افزود: تمامی دستورالعمل های بهداشتی به شرکت های مسافربری ابلاغ شده ونظارت ویژه ای نیز بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان های عمومی مسافری انجام می شود.

پورصالحی از فعالیت هزار و ۱۱۰ دستگاه ناوگان مسافری در استان اردبیل خبرداد و یادآور شد: ۲ هزار و ۵۲۲ راننده در بخش مسافر در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

رئیس اداره حمل ونقل مسافر راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت ها و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز