خبرگزاری کار ایران

سرپرست جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۱۴۳

بهروز رحیم زاده به عنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل منصوب شد.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهروز رحیم زاده به عنوان سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل منصوب شد.

 در متن این حکم آمده است: نظر به مراتب شناخت، تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان "سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل"منصوب می شوید.

ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راهبری سیاست های این وزارتخانه به ویژه سیاست‌های معطوف به تثبیت فرایند کسب و کار مولد، شناسایی و معرفی فرصت های اشتغال،  توانمندسازی افراد از طریق مهارت آموزی و تعامل و همراهی سازنده با مراجع ذیربط دارای نقش ممتازی هستند.

شریعتمداری در ادامه این حکم تاکید کرده است: بنابراین ضرورت دارد ضمن فراهم سازی امکان مشارکت آحاد جامعه هدف استان در چارچوب ماموریت های خطیر وزارتخانه، اهتمام جدی نسبت به حفظ اشتغال موجود و امنیت شغلی کارگران صیانت از سرمایه‌های انسانی، تعادل در نظام جبران خدمت نیروی کار و حمایت از شرکت‌های تعاونی( با اولویت‌های تعاونی‌های دانش‌بنیان) از طریق همکاری موثر با مراجع استانی به عمل آورید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز