خبرگزاری کار ایران

معاون جهاد کشاورزی استان خبر داد:

خرید تضمینی بیش از صد هزار تن گندم از کشاورزان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۴۰۹

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای فضل برداشت تاکنون 105 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده و این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مجید اسماعیلی با اشاره به وضعیت خرید تضمینی گندم در استان گفت: از ابتدای فضل برداشت تاکنون 105 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده و این روند همچنان ادامه دارد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: در سال جاری 24 مرکز خرید تضمینی گندم در مجموع استان در نظر گرفته شده بود که اکنون تعدادی از آن‌ها به فعالیت خود پایان داده و تعدادی نیز در مناطقی که برداشت گندم به پایان نرسیده در حال فعالیت هستند و کشاورزان می‌توانند پس از برداشت محصولاتشان  را به نزدیک‌ترین سیلو تحویل دهند.

وی ابراز کرد: طبق نظر کارشناسان جهاد کشاورزی گندم تولید شده در استان دارای کیفیت نسبتا خوب و قابل قبولی بودند و مراقبت‌های مراحل مختلف تولید در این راستا تاثیر گذار بوده است.

اسماعیلی گفت: باتوجه به اهمیت گندم در تامین امنیت غذایی گندم بصورت تضمینی از کشاورزان سطح کشور خریداری شده و برای مصرف سالانه ذخیره می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز