خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد اردبیل خبر داد؛

انجام آزمون دوره‌ای بیش از 800 نازل عرضه سوخت مایع در استان اردبیل / بازدید از جایگاه‌های عرضه سوخت هر 3 ماه یکبار

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۹۰۷

مدیرکل استاندراد استان اردبیل از انجام آزمون دوره‌ای 845 نازل عرضه سوخت مایع( بنزین و گازوئیل) در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی در خصوص آزمون ادواری نازل های عرضه سوخت مایع در استان اردبیل گفت: تعداد 845 نازل عرضه سوخت مایع( بنزین و گازوئیل) در اردبیل و تمام شهرستان های تابعه استان مورد بازرسی و آزمون قرار گرفت.

علایی افزود: بازدید از جایگاه های عرضه سوخت مایع و آزمون نازل ها، طبق برنامه به صورت دوره ای (هر3 ماه یکبار) و با هدف حمایت از حقوق جایگاه داران  و مصرف‌کنندگان انجام می گیرد.

وی گفت: تعداد 849 نازل سوخت مایع در جایگاه های سوخت استان فعال می باشد که در مجموع تعداد 845 آزمون بر روی این تعداد نازل انجام شده و در این زمینه  حدود 52 درصد برنامه عملیاتی پیش بینی شده، تحقق یافته است.

علایی افزود: کارشناسان اداره کل استاندارد، بازرسان آزمایشگاه تایید صلاحیت شده همکار و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان، به صورت دوره ای از جایگاه های عرضه سوخت مایع استان بازرسی کرده و پس از انجام آزمون های فنی نازل ها بر اساس استاندارد ملی و روش اجرایی سازمان ملی استاندارد ایران وتائید آن با نصب برچسب آزمون دوره ای بر روی آن دستگاه، صحت عملکرد نازل را تصدیق می کنند. 

وی گفت: در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد با همکاری شرکت نفت از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود. 

مدیرکل استاندارد در پایان از شهروندان خواست در جایگاه های سوخت قبل از سوخت گیری حتما به برچسب صحت عملکرد نصب شده روی نازل توجه داشته و سپس اقدام به سوخت گیری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز