خبرگزاری کار ایران

در نشست پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان بویراحمد عنوان شد؛

به بویراحمد سفر نکنید/ کرونای جدید خطرناک تر از کرونای قبلی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۸۵۲

رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد از قرمز شدن رنگ کرونا در این شهرستان خبرداد و شرایط کرونایی را شرایط بحرانی خواند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " محمد یزدان پناه " در نشست پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان بویراحمد گفت: وضعیت کرونایی شهرستان بویراحمد یک وضعیت قرمز است و لازم است که پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه نظارت ها بر کارکرد باغات تفریحی در شهر یاسوج باید دوچندان شود، اظهارداشت: باید هشدارهای لازم از طریق مختلف، رسانه‌ها و صدا و سیما به اطلاع مردم برسد.

رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد از اداراتی که در رعایت پروتکل‌های بهداشتی کوتاهی می‌کنند، گلایه کرد و خاطرنشان کرد: ادارات باید بیش از گذشته پروتکل‌های بهداشتی را مدنظر قرار دهند و از پذیریش ارباب رجوع بدون رعایت پروتکل‌های و ماسک خودداری کنند.

یزدان پناه گفت: سه سالن برای واکسیناسیون تجمیعی کووید 19 در شهر یاسوج تجهیز شد و در حال خدمت هستند.

وی تاکیدکرد قرار است در روزهای آینده با همکاری سپاه یک سالن دیگر در روستای گوشه جهت واکسیناسیون جمعیت تحت پوشش مراکز درمانی کاکان، مهریان و مادوان تجهیز شود.

کرونای جدید خطرناک تر از کرونای قبلی است

فرماندار شهرستان بویراحمد هم در این جلسه به صنوف مختلف مستقر در سطح بازار شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هشدار داد و گفت: صنوفی که در سطح شهر یاسوج در حال فعالیت هستند باید به دقت مورد نظارت و رصد قرار بگیرد و با کسانی که برای منافع خودشان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، برخورد قانونی صورت بگیرد.

مجید احمدی از ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد خواست که بیش از گذشته بیماری کرونا را مدنظر قرار دهند.

وی گفت: بیماری جدید کرونا بسیار خطرناک‌تر از گذشته است و به کسی رحم نمی‌کند و اگر مردم رعایت نکنند، خودشان ضرر می‌کنند.

احمدی افزود: باید مراسمات ترحیم و تشییع طبق روال و دستورالعمل‌های ستاد کرونا انجام بگیرد و البته تجمع‌های گروهی در سطح شهرستان بویراحمد ممنوع بوده تا بتوانیم از این بیماری عبور کنیم.

فرماندار شهرستان بویراحمد از محدودیت‌های کرونایی در سطح این شهرستان خبرداد و یادآورشد: باید ورودی‌های سطح شهر یاسوج همانند گذشته مورد کنترل و نظارت قرار بگیرد.

احمدی گفت: به غیر از مشاغل گروه یک از قبیل نانوایی‌ها، میوه فروشی‌ها، مراکز درمانی، فروشگاه‌های مواد غذایی و... ، سایر مشاغل در شرایط وضعیت قرمز تعطیل هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز