خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

اول مهر جشن حضور دانش آموزان در مدارس / انجام بیش از ۶۸ درصد آموزش‌ها از شبکه شاد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۰۹۹

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: بیش از ۶۸ درصد آموزش‌ها از شبکه شاد انجام شده است و امیدواریم با واکسیناسیون عمومی، سال تحصیلی به صورت حضوری آغاز شود.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد رحمتی در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان اظهار کرد: سال تحصیلی جاری با تلاش همه فرهنگیان و همکاری اولیا با وجود بحران کرونا ویروس به نحو مطلوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان میزبان بیش از ۱۴ هزار نفر از دانش آموزان گیلانی در آزمون کنکور بود اظهار داشت: امتحانات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان افزود: ستاد ثبت نام در آموزش و پرورش فعال شده و قرار است طبق برنامه، سال تحصیلی آینده بدون دغدغه آغاز شود و هم اکنون روند ثبت نام در تمامی پایه‌ها جریان دارد.

رحمتی اذعان کرد: امسال پیش بینی شده بایستی حدود ۲ هزار و ۸۵۰ نفر از نیروهای خود را برای فعالیت در سال جدید ساماندهی کنیم.

وی با اشاره به بی‌بدیل بودن آموزش حضوری دانش آموزان اضافه کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده برای آغاز روند واکسیناسیون، اول مهر امسال را به شکل حضوری برای دانش آموزان جشن خواهیم گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان اظهار کرد: طبق آمار اعلام شده در این جلسه، شبکه شاد با آموزش بیش از ۶۸ درصد دانش آموزان در سال تحصیلی، بالاترین و جامع‌ترین مرجع آموزش غیرحضوری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز