خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان:

بالغ بر 430 کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد در حال اجرا است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۹۷۶

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با اشاره به وجود راه های خاکی و صعب العبور بودن مسیرهای روستایی بشاگرد گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به عنوان متولی راه روستایی در حال اجرای عملیات خاکبرداری و زیرسازی بالغ بر430 کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، یوسف عابدینی اظهار کرد: خدمت رسانی به مردم ساکن در روستاهای صعب العبور استان افتخار اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای هرمزگان است و کارکنان و راهداران زحمتکش در تلاش هستند علی رغم کمبود امکانات و تجهیزات با عمل به وظایف قانونی خود، تردد ایمن در محورهای مواصلاتی را برای مردم مهیا کنند.

وی در خصوص راه روستاهای تومان احمد و گاوکش از توابع بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد، افزود: طول محور مذکور از دوراهی ملکن تا روستای گاوکش  بطول 76 کیلومتر است که 33 کیلومتر آن از دوراهی ملکن تا روستای نیکدشت در حال اجرای آسفالت و مابقی مسیر بطول 43 کیلومتر از روستای نیکدشت تا روستای گاوکش به دلیل مشکلات اعتباری هنوز اجرایی نشده است.

عابدینی ادامه داد: محورهای مورد اشاره عمدتا در بستر رودخانه های فصلی قرار دارند که متاسفانه بعد از هر بارندگی مسیر ارتباطی قطع می شود و همکاران راهداری شهرستان بشاگرد به صورت مداوم نسبت به بازگشایی و تسطیح مسیر اقدام می کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با تاکید بر اینکه تاکنون 33 کیلومتر این مسیر از دوراهی ملکن تا روستای نیکدشت را بازگشایی و زیرسازی شده است، عنوان کرد: 21 کیلومتر محور مذکور نیز، آسفالت شده و مابقی مسیر تا روستای نیکدشت نیز در حال اجراست.

وی یادآور شد: برای بازگشایی و آسفالت مسیر 43 کیلومتری باقیمانده و احداث ابنیه فنی بزرگ بر روی رودخانه جگین و سر شاخه های آن در طول این مسیر، به اعتباری بالغ بر 170 میلیارد تومان نیاز است.

عابدینی با اشاره به وجود قریب به 1500 کیلومتر راه خاکی و صعب العبور در شهرستان بشاگرد، خاطرنشان کرد: این راه ها عمدتا در بستر رودخانه است و بالغ بر 850 کیلومتر از این راه مربوط به روستاهای بالای 20 خانوار و دارای اولویت است که در حال حاضر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان به عنوان متولی راه روستایی در حال اجرای عملیات خاکبرداری و زیرسازی  بالغ بر 430 کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز