خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز عنوان کرد؛

لزوم تدابیر ویژه در کاهش قطع آب و برق در البرز/ افزایش تخصیص بودجه استان با هدف ارتقای شهرستانهای کمتر برخوردار

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۹۳۳

استاندار البرز با تاکید بر لزوم تدابیر ویژه در کاهش قطع آب و برق، گفت: در خصوص تخصیص بودجه در البرز کار بزرگی صورت گرفت و موفق شدیم اعتبارات شهرستان های کمتر برخوردار استان را افزایش دهیم تا زیرساخت های لازم را برای رفاه مردم و تحقق توسعه همه جانبه ارتقا دهیم.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که روز شنبه با موضوع توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال ۱۴۰۰ در سطح استان و شهرستان های البرز، اظهار داشت: سال گذشته البرز در سایه تعامل و انسجام توفیقات ارزنده ای را کسب کرد که بویژه در حوزه راه ها و ارتقا زیرساخت ها موجبات رضایت و خرسندی مردم فراهم شد.

وی ادامه داد: امسال نیز درصدد هستیم با مدیریت صحیح اعتبارات و تخصیص ها و جلب توجه ملی این روند را با برنامه و خرد جمعی تداوم بخشیم.

شهبازی با قدردانی از همراهی ها و پشتیبانی های مسئولان قوای مقننه و قضائیه در البرز، گفت: سال گذشته با رایزنی ها، پیگیری ها و همکاری های صورت گرفته توانستیم حق آبه البرز را از محل سدهای مستقر در استان دو برابر کنیم.

وی افزود: البته برای ایجاد زیرساخت و بستر لازم در راستای بهره‌برداری از این سهمیه نیز اقدام شد و عملیات اجرایی تصفیه خانه ای در استان آغاز شد که ۶۰ درصد نیز پیشرفت داشته است.

استاندار البرز اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که اکنون نگرانی و دغدغه مردم استان محسوب می شود قطع شدن آب و برق است که برای این موضوع جلسات تخصصی برگزار شد و از مسئولان مربوطه خواستیم تا تدابیر ویژه ای داشته باشند و از اختیارات خود و تخصیص هایی که برای این منظور گرفتیم، بهره برداری کنند.

وی گفت: بر این موضوع تاکید دارم که باید تمامی تلاش خود را در مسیر رفع دغدغه های مردم و حل مشکلات موجود داشته باشیم، از این رو در این رابطه هیچ گونه قصوری پذیرفتی نیست.

شهبازی افزود: در خصوص تخصیص بودجه نیز در البرز کار بزرگی صورت گرفت و موفق شدیم اعتبارات شهرستان های کمتر برخوردار استان را افزایش دهیم تا زیرساخت های لازم را برای رفاه مردم و تحقق توسعه همه جانبه ارتقا دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز