خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز البرز خبر داد:

اجرای بیش از 6600 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در سطح استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۱۰۴

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: به منظور توسعه شبکه گازرسانی و پوشش جامع مناطق مختلف شهری و روستایی استان، تاکنون حدود 6600 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در استان اجرا شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، حسین تقی نژاد اظهار کرد: به منظور توسعه شبکه گازرسانی و پوشش جامع مناطق مختلف شهری و روستایی استان، تاکنون حدود 6600 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در استان البرز اجرا شده که قریب به 230 کیلومتر آن در سال 1399 محقق شده است. همچنین میزان 33 کیلومتر خط انتقال نیز در سال گذشته اجرا شد.

وی افزود: از مجموع شبکه های تغذیه و توزیع گاز استان 5020  کیلومتر در بخش شهری و 1580  کیلومتر در بخش روستایی است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان البرز از ابتدای سال 1399 تا پایان اسفندماه 1399، تعداد 28 روستا به شبکه توزیع گاز متصل شد و 43 روستای دیگر تا پایان اسفند ماه 1400 از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند که بر این اساس با تلاش‌های کم نظیر و شبانه روزی پیمانکاران، مشاوران و پرسنل خدوم این شرکت، بیش از تعهد تکلیفی به لحاظ تعداد شهر و روستاهای گازرسانی شده، محقق می‌شود.

تقی نژاد با اشاره به اینکه تا پایان اسفند ماه سال 1399، مجموعاً تعداد 16 شهر و 182 روستا گازدار شده‌اند، گفت: عملیات گازرسانی به مناطق حائز شرایط و فاقد گاز استان با سرعت چشمگیر در دست اقدام قرار دارد و امید است که در آینده نزدیک، میزان درصد بهره مندی استان، به میانگین کشوری نزدیک و موجبات ارتقاء سطح رضایت و رفاه عمومی استان فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز