خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات اصفهان اعلام کرد؛

فرصت ۴ روزه برای اعتراض به رد صلاحیت داوطلبان شورای شهر و روستا

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۰۲۱

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا که رد صلاحیت شدند از روز شنبه به مدت چهار روز می‌توانند اعتراض خود را به هیات مرکزی استان تسلیم کنند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی اصغر رفیعی نژاد روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مشارکت گسترده در انتخابات پیش رو نه تنها یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای تحقق منافع ملی محسوب می‌شود و بلکه در حل مشکلات مردم تاثیرگذار است.

وی اظهار داشت: انتخاباتی با مشارکت بالا آثار و تبعات مثبتی در عرصه داخلی و خارجی به بار خواهد آورد و باعث توانمندی دولت آینده در عبور از بحران‌های احتمالی و مدیریت مسائل داخلی و تقویت جایگاه‌ ایران در جهان خواهد بود.

وی اضافه کرد: تاکنون تمهیداتی برای پشتیبانی و آمادگی برای ورود و جانمایی تعرفه‌ها، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و نوشت افزاری، تعمیر خودرو و اقدامات تدارکاتی و پشتیبانی و تامین نیرو برای شعب صندوق‌های رای و آمادگی برای برگزاری انتخابات پرشکوه اندیشیده شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به برگزاری جلسه انتخاباتی روز گذشته یادآور شد: به استناد تبصره پنج ماده ۶۳ قانون داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا که رد صلاحیت شدند از روز شنبه به مدت چهار روز می‌توانند اعتراض خود را به هیات مرکزی استان تسلیم کنند.

رفیعی نژاد ادامه داد: بیست و دوم اردیبهشت ماه سال جاری هیات نظارت اسامی نهایی تایید صلاحیت شدگان و رد صلاحیت شدگان را به ستاد انتخابات استان اعلام کرد.

به گفته وی ستاد انتخابات استان نیز ۲۳ اردیبهشت اسامی را به فرمانداری‌های سراسر استان اعلام و فرمانداری‌ها روز جمعه ۲۴ اردیبهشت رد صلاحیت افراد را به آن‌ها اعلام کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز