خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

پیش بینی آسمان صاف در اغلب نقاط کشور / هوای پایتخت گرم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۲۴۳

کارشناس سازمان هواشناسی آسمان اغلب نواحی کشور را امروز صاف و در برخی مناطق همراه رگبار و بارش پیش بینی کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرکرده با اشاره به اینکه با افزایش ناپایداری‌ها در عصر امروز شاهد رگبار و بارش بهاری در استان‌های حاشیه البرز و زاگرس خواهیم بود، گفت: این شرایط در شمال استان‌های تهران، سمنان، قزوین، البرز و زنجان و استان‌های ساحل خزر گیلان، مازندران و گلستان پیش بینی می‌شود.

وی گفت: برای شمال غرب نیز ادامه بارش در استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل و غرب و شمال کردستان خواهیم داشت و برای حاشیه زاگرس مرکزی مثل همدان، مرکزی غرب اصفهان و شمال فارس و یزد و کرمان نیز بارش رگباری‌های انتظار داریم.

کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر اینکه بارش‌ها موقت و کوتاه است، افزود: وزش باد را در نواحی شمال غرب و جنوب البرز و زاگرس پیش رو خواهیم داشت و احتمالا فردا در جنوب سیستان و بلوچستان نیز بارش‌های بسیار داشته باشیم.

وی گفت: خلیج فارس و دریای عمان مواج است و پدیده غالب برای شرق کشور مثل جنوب خراسان جنوبی و شمال سیستان وزش باد وگرد و غبار خواهد بود.

سرکرده آسمان تهران را صاف و برای ساعات بعد از ظهر ابری پیش بینی کرد و گفت: ولی فردا احتمالا در نواحی شمالی استان تهران بارش پراکنده و جزیی داشته باشیم.

وی گفت: دمای امروز تهران در گرم‌ترین ساعت به ۳۱ درجه خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز