خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان خبر داد:

اجرایی‌شدن ۲۴ مصوبه سفر کمیسیون کشاورزی به شرق هرمزگان/ حضور کمیسیون های مجلس، رفع موانع را تسهیل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۵۰۷

استاندار هرمزگان گفت: از مجموع ۳۰ مصوبه سفر کمیسیون کشاورزی به شرق استان، ۲۴ مصوبه اجرایی شده است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، نشست کارگروه رفع موانع تولید استان به ریاست فریدون همتی استاندار هرمزگان با حضور حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و با هدف پیگیری مصوبات سفر کمیسیون کشاورزی به شرق هرمزگان برگزار شد.

همتی با بیان اینکه دستاورد سفر کمیسیون کشاورزی به هرمزگان، نزدیک به ۳۰ مصوبه بود، افزود: ۱۶مصوبه مربوط به حوزه وزارت جهاد کشاورزی و شیلات، چهار مصوبه مربوط به بنادر و دریانوردی، پنج مصوبه مربوط به دستگاه های حوزه وزارت نیرو و دو مصوبه نیز مربوط به کمیسیون کشاورزی است.

وی ادامه داد: ۲۴ مورد از این مصوبات اجرایی شده و موارد بعدی در دست اقدام است که بررسی برخی موانع در نشست امروز و همچنین شناختی که از مطالعات قبلی بدست آوردیم، روند اجرایی شدن مصوبات را سرعت می بخشد.

استاندار هرمزگان، حضور هر یک از کمیسیون های مجلس در استان را اهرمی مفید و قدرتمند برای حل مشکلات بخش های مختلف عنوان و بیان کرد: در نتیجه همگرایی کمیسیون ها، نمایندگان استان، دستگاه های اجرایی و کمک اجرایی وزارت خانه ها، اجرای مصوبات شتاب بیشتری گرفته و روند اجرایی آنها تسهیل شده است.

همتی با بیان اینکه از ظرفیت کمیسیون ها برای حل مشکلات دیگر مناطق استان نیز استفاده خواهد شد،  نحوه اجرا و پیگیری مصوبات سفر کمیسیون کشاورزی به شرق استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: وزارت خانه های جهاد کشاورزی، وزارت نیرو و دستگاه های ملی باید نسبت به اجرای مصوبات بیش از گذشته اهتمام داشته باشند.

اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بهمن ماه سال گذشته به دعوت نماینده شرق هرمزگان در سفری دو روزه، در قالب سه گروه مستقل از مناطق مختلف شرق هرمزگان از جمله از شهرستان‌های میناب، رودان، سیریک، جاسک و بشاگرد بازدید و مشکلات کشاورزان و فعالان اقتصادی را رصد کردند.

پیرو این بازدید، نشستی به ریاست استاندار هرمزگان در بندرعباس و نشست دیگری در تهران به دعوت کمیسیون کشاورزی با حضور استاندار هرمزگان و نمایندگان این کمیسیون برای پیگیری مصوبات سفر برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز