خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان:

شناسایی یک هزار و ۵۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۷۷۱

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با شناسایی یک هزار و ۵۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری و سرپایی در استان به ۴۱ هزار و ۶۹۶ نفر رسید.

به گزارش ایلنا از همدان، محمد طاهری گفت: با فوت ۱۰ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته مجموع متوفیان قطعی ابتلا به کرونا در این استان از اپیدمی این ویروس تاکنون به یک هزار و ۶۴۰ نفر رسید.

وی تصریح کرد: مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در این استان به ۱۱ هزار و ۹۴۲ نفر و بیماران سرپایی به ۲۹ هزار و ۷۵۴ مورد رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و چهار مورد بود که ۲۳۷ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۱۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۵۴ بیمار وخیم گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۴۳۶، بهار ۶۷۸، تویسرکان ۷۷۹، رزن ۵۱۴، درگزین ۲۱۱، فامنین ۲۰۹ و کبودراهنگ ۷۵۰ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون۲ هزار و ۱۷۳ نفر در ملایر، یک هزار و ۴۶۶ نفر در نهاوند و چهارهزار و ۴۱۶ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز