خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان اردبیل خبر داد؛

آغاز بارش‌ها از عصر امروز تا عصر فردا در استان اردبیل/وزش تندبادهای موقتی و کاهش دما تا اواسط هفته جاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۶۱۹

کارشناس هواشناسی استان اردبیل از وزش تندبادهای موقتی و کاهش دما تا اواسط هفته جاری خبر داد و گفت: اوج بارش از عصر امروز(۲۱ فروردین) تا عصر فردا(یکشنبه ۲۲ فروردین) انتظار می رود.

به گزارش ایلنا، محمد فاخر در تشریح وضعیت جوی استان اردبیل عنوان کرد:  بر اساس پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان اردبیل، همچنان تا ظهر امروز(شنبه ۲۱ فروردین) شرایط جوی پایدار بوده و آسمان استان در اغلب مناطق صاف تا نیمه ابری همراه با هوای نسبتاً گرم پیش بینی می شود. 

وی افزود: هر چند از عصر امروز به دلیل تقویت گرادیان فشاری وزش باد (گاهی با سرعت تند تا نسبتاً شدید) در مناطق مرکزی و شمالی استان پدیده غالب خواهد بود ولی از شرایط محلی در نواحی کوهستانی رشد ابرهای همرفتی و رگبار موقتی احتمال می رود.

کارشناس هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: طی امروز با ورود سامانه بارشی به منطقه، شرایط جوی در سطح استان ناپایدار شده و تا اواسط هفته آینده ضمن وزش تندبادهای موقتی و کاهش نسبی دمای هوا در مناطقی از استان، شاهد بارش بهاری (غالباً بصورت رگبارهای موقتی و پراکنده) خواهیم بود.

فاخر گفت: اوج بارش از عصر امروز(۲۱ فروردین) تا عصر فردا(یکشنبه ۲۲ فروردین) است که انتظار می رود فعالیت این سامانه تا عصر سه شنبه (۲۴ فروردین) در استان ادامه داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز