خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار هرمزگان:

هفته هرمزگان متعلق به همه مردم استان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۲۱۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در دومین نشست هماهنگی برگزاری هفته هرمزگان (4 الی 9 ) اردیبهشت گفت: هفته هرمزگان متعلق به همه مردم استان است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، علی رئوفی ضمن تاکید بر توجه ویژه همه مدیران دستگاه های اجرایی و مشارکت حداکثری در برگزاری مطلوب هفته هرمزگان افزود: لازمه برگزاری مطلوب این رویداد مهم دغدغه‌مندی مسئولان، مشارکت حداکثری، تبلیغات گسترده و جلب نظر عموم مردم است.

وی اضافه کرد: بستر لازم برای برگزاری هفته هرمزگان مهیا شده است و با توجه به شرایط، فضای مجازی، صدا و سیما و رسانه ها بهترین بستر اجرای این رویداد هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به اهمیت هفته هرمزگان اشاره کرد و افزود: هم اکنون کشور مورد هجمه های فرهنگی است و فقط با ابزار و ظرفیت های فرهنگی می توان به مبارزه با این جنگ رفت و هفته هرمزگان بهترین بستر و جایگاه برای این جنگ است.

رئوفی ادامه داد: هفته هرمزگان ( 4 الی 9 ) اردیبهشت ظرفیت ویژه ای برای معرفی داشته ها ، استعدادها و امکانات فرهنگی، تجاری، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، صنایع، شیلات، کشاورزی و ... است و از سوی دیگر ظرفیت ویژه ای برای معرفی آداب، رسوم، سنن، گردشگری، زیبایی‌های جغرافیایی، پوشش، نخبگان، اقوام، مذاهب و ... است.

هفته هرمزگان متعلق به همه مردم استان است

وی در پایان بیان کرد : تبلیغات گسترده نقش ویژه ای در تثبیت و جایگاه هفته هرمزگان در اذهان عموم دارد و همه دستگاه های عضو باید از حداکثر امکانات در جهت معرفی و اعتلای هفته هرمزگان استفاده کنند.

در ادامه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بعنوان دبیر ستاد هفته هرمزگان از حضور و مشارکت همه دستگاه های عضو تقدیر کرد و ادامه داد: نامگذاری هفته فرهنگی در تقویم مناسبات هرمزگان بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی به عنوان بالاترین مرجع سیاستگذاری و تصمیم گیری فرهنگی استان می باشد و بر همین اساس مشارکت همه دستگاه ها لحاظ شده است.

رضا کمالی زرکانی افزود : با توجه به تقارن و همزمانی هفته هرمزگان با ماه مبارک رمضان امسال این هفته و جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس 4 الی 9 اردیبهشت ماه با اجرای ده ها برنامه فاخر در سراسر استان برگزار می شود.

گفتنی است، در پایان این نشست احکام کمیته های مختلف ستاد برگزاری هفته هرمزگان به روسای کمیته ها ابلاغ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز