خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

جریمه یک میلیون تومانی در انتظار خودروهای غیربومی در گچساران و کهگیلویه

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۷۲۴۷

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از جریمه یک میلیون تومانی برای خودروهای غیربومی در شهرستان های گچساران و کهگیلویه خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سردار کیقباد مصطفایی گفت: طبق ابلاغیه‌ای، ورود به شهرستان‌های با وضعیت قرمز با اعمال قانون یک میلیون تومانی و همچنین ورود به شهرستان‌های با وضعیت نارنجی با اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومانی توسط عوامل پلیس راه و راهور مواجه خواهند شد.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت نامناسب به سر می‌برند، اظهار داشت: شهرستان گچساران در وضعیت قرمز و شهرستان بویراحمد در وضعیت نارنجی است و پلیس بر اساس وظایف ذاتی که برعهده دارد تمهیدات لازم را در رابطه با محدودسازی ورود به این دو شهرستان را اندیشیده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ورودی و خروجی این 2 شهرستان توسط عوامل پلیس تحت کنترل و نظارت بوده و هرگونه تردد خودروهای با پلاک غیر بومی به این شهرستان‌ها ممنوع است.

مصطفایی گفت: برابر ابلاغیه‌های واصله از ناجا، در روز طبیعت هرگونه تجمع یا دورهمی در بوستان‌ها و تفرجگاه های داخل شهر و پیرامون شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی با محدودیت روبرو است.

وی افزود: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا تا این لحظه، تعداد ۲۵ شهر در کشور در وضعیت قرمز و ۵۴ شهر در وضعیت نارنجی به سر می‌برند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز