خبرگزاری کار ایران

مصطفوی خبر داد:

افزایش پایش‌های زیست محیطی واحدهای صنعتی استان در تعطیلات نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۰۹۶

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان‌مرکزی گفت: پایش‌ زیست‌محیطی واحدهای صنعتی این استان با هدف بررسی وضعیت زیست محیطی صنایع و معادن استان، برخورد با واحدهای متخلف و شناسایی واحدهای آلاینده جدید در تعطیلات نوروز افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید مهدی مصطفوی افزود: تیم‌های نظارت و پایش با جدیت به‌صورت شبانه‌روزی روند فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی را رصد می‌کنند و انتظار می رود واحدهای صنعتی و مراکز تولیدی، معدنی، خدماتی و درمانی همکاری خوبی با محیط زیست داشته باشند.

وی ادامه داد: سال گذشته 1438 مورد نتایج خود اظهاری در سامانه جامع پایش محیط زیست انسانی از سوی آزمایشگاه‌های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست به ثبت رسیده و نتایج ارائه شده در این راستا مورد بررسی و صحت سنجی قرار گرفته است. همچنین امید می‌رود که در سال جاری نیز توجه به محیط زیست در اولویت واحدهای تولیدی قرار گیرد تا بستر تأمین سلامتی مردم در کنار تولید بیش از پیش در استان مهیا شود.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با بیان اینکه واحدهای صنعتی، بیمارستانی و خدماتی فعال استان موظف به ارائه عملکردشان در قالب طرح خوداظهاری در پایش به صورت دوره‌ای هستند، اظهار داشت: رعایت ضوابط محیط زیستی از شروط اصلی برای تداوم فعالیت‌ واحدهای تولیدی و صنعتی است و شاغلان این بخش‌ها باید دستورالعمل خوداظهاری در پایش صنایع و نظارت بر صنایع آلاینده استان مرکزی را به صورت مستمر ارائه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز