خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان بوشهر تشریح کرد:

جزئیات کشته شدن قاتل سریالی در کنگان/ هلاکت شرور مسلح توسط تک تیرانداز نوپو / قاتل قصد کشتن افراد دیگری را هم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۳۹۵

فرماندهی انتظامی استان بوشهر جزئیات کشته شدن قاتل سریالی و خانوادگی در شهرستان کنگان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوشهر، سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در پی وقوع هشت فقره قتل در شهرستان کنگان طی هفته گذشته و تهدید قاتل به کشتن تعدادی دیگر که با آنها مشکل داشته، پلیس استان بوشهر با اشراف اطلاعاتی و رصد لحظه به لحظه قاتل، با برنامه ریزی و یک عملیات روانی به منظور جلوگیری از حادثه ای دیگر، قاتل را به  محل مورد نظر کشانده و پس از مذاکره با ایشان جهت تسلیم شدن ، وی اقدام به تیراندازی به سمت ماموران می کند که توسط تک تیرانداز نیروهای نوپو مورد اصابت گلوله قرار گرفته و کشته می شود. 

سردار واعظی افزود: طبق اطلاعاتی که پلیس در اختیار داشته، قاتل تصمیم داشته شب گذشته در منطقه گوده شهرستان کنگان اقدام به چند فقره  قتل دیگر کند که پلیس با هوشیاری و پوشش کامل منطقه گوده مانع این اقدام فجیع شد.

وی ادامه داد: این قاتل که «حدود بحرانی‌پور» نام داشت در ۲۶ اسفند یک نفر را به قتل رسانده بود و در شامگاه ۲۸ اسفند ابتدا یک نفر را کشت و سپس ۵ نفر از اعضای یک خانواده را به قتل رساند و در بامداد ۲۹ اسفند نیز یک نفر دیگر را کشت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: همه این قتل‌ها به‌دلیل خصومت‌های شخصی و خانوادگی بوده است.

فرمانده انتظامی استان از مردم درخواست کرد: اخبار را از طریق کانال پلیس و رسانه های معتبر دنبال کرده و به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز