خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:

۴۲۰ واحد تولیدی در قزوین بهره‌برداری شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۶۳۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: با توجه به تنگناهای اقتصادی و تحریم های با حمایت های دولت از صنعتگران و سرمایه گذاران ۴۲۰ واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین راه اندازی و بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار کرد: راه اندازی این تعداد واحد تولیدی در شهرک های صنعتی قزوین در دولت یازدهم و دوازدهم حالی است که در دوره گذشته ۳۹۶ واحد در شهرک های صنعتی استان به بهره برداری رسیده بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خاطرنشان کرد: صنایع شیمیایی، فلزی، غذایی، برق و الکترونیک و صنایع سلولزی به ترتیب بیشترین حجم از واحدهای تولیدی به بهره برداری رسیده در این مدت را تشکیل می دهند.

خانپور یادآور شد: سرمایه گذاری جذب شده در دولت یازدهم و دوازدهم در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین حدود ۲۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: با سرمایه گذاری های انجام شده در این مدت برای بیش از ۱۱ هزار نفر به طور مستقیم در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین اشتغالزایی شده است.

این مسئول با بیان اینکه به دلیل مشوق های ارایه شده از سوی دولت و ایجاد زیرساخت های مناسب، سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین با وجود تحریم های ظالمانه دشمن از رشد قابل توجهی طی سال های اخیر برخوردار بوده است، گفت: همین موضوع موجب رشد ساخت و ساز کارخانجات در شهرک های صنعتی این استان شده و در سال های آتی ضرباهنگ بهره برداری صنایع در این مکان ها تندتر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ادامه داد: در دولت یازدهم و دوازدهم شاهد جذب ۷۸۰ سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین بودیم که این رقم در گذشته ۵۶۹ مورد بود.

خانپور با بیان اینکه امسال شاهد بیشترین میزان جذب سرمایه گذار در شهرک های صنعتی قزوین از ابتدای تاسیس شهرک های صنعتی در این استان بودیم، افزود: در سال جاری شاهد جذب بیش از ۲۰۰ سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان بوده ایم که بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهند داشت.

استان قزوین دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز