خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد کرونای استان سمنان خبر داد:

گسترش وضعیت زرد کرونایی در 5 شهرستان استان سمنان/ بهبود وضعیت کرونایی دامغان و شاهرود از نارنجی به زرد/ هیچ شهرستانی قرمز و نارنجی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۸۹۵

سخنگوی ستاد کرونای استان سمنان گفت: از ۸ شهرستان استان سمنان ۳ شهرستان در وضعیت آبی و ۵ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته اند.

به گزارش ایلنا از سمنان، حبیب الله خجسته پور گفت: بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا شهرستان های میامی، آرادان و سرخه دارای رنگ بندی آبی و سایر شهرستان ها نیز در وضعیت زرد قرار دارند و محدودیت های کرونایی نیز تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ بر اساس رنگ جدید اعمال خواهد شد .

معاون استاندار سمنان یادآور شد: بر اساس مقررات و ضوابط اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا طی دو هفته آینده فعالیت مراکز تجاری، بازرگانی و خدماتی شامل گروه های شغلی ۱ تا ۴ در شهرستان‌های با وضعیت آبی و فعالیت گروه‌های ۱ تا ۳ در شهرستان‌های با وضعیت زرد با رعایت کامل ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی بلا مانع است.

خجسته پور با اشاره به اینکه منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح همچنان به قوت خود باقی است، تصریح کرد: خودروهای با پلاک ۸۶ و ۹۶ به عنوان خودروی بومی استان محسوب شده و تردد این خودروها در سطح استان بلامانع است.

وی اضافه کرد: بر اساس قانون و بمنظور حفظ وضعیت و کاهش میزان ابتلا و قطع زنجیره شیوع کرونا در استان ورود هرگونه خودرو با پلاک شخصی متعلق به شهرهای نارنجی و قرمز به شهرستان های استان سمنان ممنوع و متعاقب آن ورود هرگونه وسائط نقلیه شخصی از استان به شهرستان های نارنجی و قرمز در سراسر کشور نیز موجب اعمال قانون و جریمه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز