خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار سمنان خبر داد:

سمنان در جایگاه دوم کاهش تصادفات منجر به فوت در کشور / ۶۰ درصد تصادفات بر اثر واژگونی خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۳۹۶

استان سمنان رتبه دوم کشوری را در حوزه کاهش تصادفات فوتی بعد از استان ایلام کسب کرد.

به گزارش ایلنا، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه ستاد راهبری وضعیت تصادفات از کاهش ۲۹ درصدی تصادفات منجر به فوت در ده ماهه سال ۹۹ در مقایسه با سال گذشته در استان سمنان خبر داد و گفت: سمنان رتبه دوم کشور در حوزه کاهش تصادفات فوتی را بعد از استان ایلام کسب کرد.

وی افزود: باتوجه به گستردگی استان سمنان، ۶۰ درصد تصادفات در این استان واژگونی خودرو اعلام شده که برای مدیریت و کاهش در این حوزه نیز باید برنامه ریزی کاملی صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از شناسایی نقاط حادثه خیز درون شهری و برون شهری استان سمنان نیز خبر داد.

سرهنگ کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان هم در این جلسه با اشاره به ممنوعیت تردد شبانه در دوران شیوع ویروس کرونا گفت: به بیش از ۱۸ هزار خودرو در این استان تذکر داده شد و یک هزار و ۷۵۵ خودرو نیز در جاده‌های منتهی به سمنان بازگردانده شدند.

سرهنگ کبیری با اشاره به کاهش ۲۹ درصدی تصادفات منجر به فوت در استان سمنان گفت: میزان فوتی‌ها در محور‌های مواصلاتی این استان ۷۷ نفر است.

به گفته رییس پلیس راه استان سمنان، بیشترین فوتی‌ها در این استان بر اثر واژگونی و خروج از جاده ثبت شد که ۱۱۲ نفر را به کام مرگ کشاند.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون، ۶۳ درصد از تصادفات در محور‌های مواصلاتی استان سمنان متعلق به سواری‌ها، ۱۳ درصد متعلق به کامیون و کامیونت و ۲ درصد متعلق به اتوبوس‌ها بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز