خبرگزاری کار ایران

ایلنا از سمنان گزارش می‌دهد؛

گله شهروندان محمدآباد دامغان از قطع 13 ساعته برق / اهالی روستا: اداره برق در وصول مطالبات از مشترکان «اهتمام ویژه» دارد اما ارائه خدمات خیر /معاون اداره برق: مشکل بسته بودن جاده‌ها است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۱۵۱

ساکنان محمدآباد دامغان با ابراز گلایه از قطعی 13 ساعته برق در ایام شیوع کرونا گفتند: اداره برق دامغان نسبت به وصول مطالبات و قطع برق مشترکان بدهکار تعهد بالایی دارد اما در مواقع بحرانی اهمیتی به رعایت حقوق شهروندی نمی دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سمنان، ساعت 20:40 دقیقه شب گذشته _22 اسفند 99_ همزمان با بارش برف و باران و کولاک شدید در بیشتر مناطق دامغان برق معابر و منازل مسکونی محمدآباد از توابع بخش مرکزی قطع شد.
 
تعدادی از اهالی طی تماس با واحد اتفاقات اداره برق دامغان موضوع را به مسئولان مربوطه اعلام کردند و قول رفع نقص در اسرع وقت به ساکنان داده شد.
 
برخی از ساکنان محمدآباد در  تماس با ایلنا گفتند: اداره برق برای وصول مطالبات و قطع مشترکان بدهکار سرعت عمل بالایی دارد اما در رفع نقص احتمالی در مواقع بحرانی چندان تعهدی ندارد و اهتمامی به رعایت حقوق شهروندی نمی ورزد.
 
برخی دیگر از ساکنان بیان کردند: فاصله محمدآباد تا شهرستان دامغان کمتر از 12 کیلومتر است و اینکه مسئولان در 13 ساعت فرصت نکردند برق این روستا را وصل کنند توجیهی ندارد.
 
اهالی محمدآباد یادآور شدند: در تماس با واحد اتفاقات اداره برق عنوان شد یک اکیپ 2 نفره در حال خدمات رسانی به کل شهرستان و روستاهای اطراف هستند لذا انتظار است صبوری کنید.
 
خبرنگار ایلنا این موضوع را به یکی از معاونان اداره برق منتقل کرد.
 
این مسئول آگاه افزود: «برف ناگهانی و شدیدی در مناطق شمالی شروع شد و برق کلاته، دیباج، آهوانو، آستانه و ... قطع شده است و به زودی خدمت می‌رسیم».
 
در همین بین برق شبکه خانگی و معابر روستا در ساعت 12 بامداد برای دقایقی وصل و مجددا در ساعت 1:36 دقیقه بامداد قطع که موضوع بلافاصله به اطلاع متولیان رسانده شد.
 
قطعی برق ادامه یافت تا اینکه صبح امروز 23 اسفند یکی از معاونان اداره برق دامغان بیان کرد: مشکل اصلی از ناحیه اداره راه است که جاده ها را بازگشایی نکرده است.
 
ابوالحسن ایمانی بخشدار مرکزی دامغان گفت: از شب گذشته موضوع قطعی برق محمدآباد را پیگیری کردم و مجددا هم پیگیری می کنم.
وی ادامه داد: چندین خودرو با سرنشین در محور دامغان_ چشمه علی در راه ماندند که در حال امدادرسانی هستیم.
 
خبرنگار ایلنا به منظور راستی آزمایی اظهارات مسئولان اداره برق دامغان مبنی بر بسته بودن مسیر محمدآباد_ دامغان این مسیر را طی کرد و خلاف گفته های مسئولان اداره برق دامغان را مشاهده کرد.
 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز