خبرگزاری کار ایران

فرماندار سامان مطرح کرد:

پذیرای مسافران و گردشگران نیستیم/ استفاده ۷۶ درصدی مردم از ماسک در اماکن عمومی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۰۶۳

فرماندار سامان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به محدودیت های کرونایی امسال پذیرای مسافران و گردشگران به این شهرستان نیستیم.

به گزارش ایلنا، کمال اکبریان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید، این شهرستان امسال پذیرای مسافران و گردشگران نیست و در این زمینه محدودیت‌های ستاد کرونا اجرایی خواهد شد.

اکبریان تاکید کرد: امیدارم در آینده‌ای نزدیک در دوران پساکرونا، بتوانیم از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان سامان میزبانی مطلوبی داشته باشیم.

وی افزود: هم‌اکنون استفاده از ماسک بین مردم در مکان‌ها و فضاهای عمومی این شهرستان به ۷۶ درصد رسیده است و در این مدت استفاده از ماسک مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهرستان سامان ۸۵ درصد است.

فرماندار سامان گفت: استفاده از ماسک بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی الزامی است و اکنون ۹۱ درصد کارمندان در شهرستان سامان از ماسک استفاده می‌کنند.

اکبریان ادامه داد: از مردم تقاضا می‌شود در این مدت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را به‌طور دقیق‌تر از قبل رعایت و همچنان از حضور در تجمع‌ها، مکان‌های شلوغ و سربسته، مراسم عروسی و ترحیم و سایر مناطق پُررفت و آمد خودداری کنند.

وی تاکید کرد: در صورت مشاهده خودروهای غیربومی دارای پلاک مربوط به مناطق قرمز کشور در مدت اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان سامان، ضمن هدایت این خودروها به خارج از شهرستان نسبت به اعمال جریمه آنان اقدام می‌شود.

 بر اساس آخرین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۲ شهرستان بن و خانمیرزا در وضعیت آبی(کم خطر) شیوع کرونا و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارند.

چهارمحال و بختیاری هفدهمین استانی است که شیوع ویروس کرونای انگلیسی در آن به اثبات رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز