خبرگزاری کار ایران

رئیس اوقاف و امور خیریه استان زنجان :

۱۶۰ بسته معیشتی«تبرکات مهدوی» در بین نیازمندان زنجانی توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۴۷۲

رئیس اوقاف و امور خیریه استان زنجان، از توزیع ۱۶۰ بسته معیشتی «تبرکات مهدوی» در بین خانواده های کم بضاعت شهرستان زنجان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کا اوقاف و امور خیریه استان زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان، گفت: به همت اوقاف و امور خیریه زنجان و با همکاری خیرین ۱۶۰ بسته معیشتی با عنوان تبرکات مهدوی در بین خانواده های کم بضاعت زنجانی توزیع شد.

فاتحی نژاد، با اشاره به اینکه ارزش هر کدام از این بسته بالغ بر ۴۰۰ هزار تومان است، خاطرنشان کرد: ارزش مجموع این بسته ها که به همت خیرین و موسسات خیریه همکار تهیه و اهدا گردیده است بیش از ۶۴ میلیون تومان است .

وی ادامه داد: خوشبختانه اداره اوقاف شهرستان زنجان تعامل خوبی با خیرین ارجمند و موسسات خیریه سطح استان و شهرستان دارد و در بسیاری از موارد به این موسسات و نیازمندان تحت پوشش آنان کمک های قابل توجهی را ارائه داده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این موسسات نیز متقابلا کمک های شایان توجهی را به نیازمندان و خانواده‌های کم بضاعت ارائه کرده اند که جا دارد از زحمات همه این عزیزان و مجموعه همکاران اوقاف که سهم مهمی در افزایش درآمدهای موقوفات و به تبع آن افزایش مقدار و ارزش اجرای نیات واقفین در همه نیت‌ها بویژه در بحث نیت های مساعدت و کمک های مومنانه تقدیر و تشکر داشته باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز