خبرگزاری کار ایران

در حاشیه نشست احزاب سیاسی استان البرز مطرح شد؛

احزاب نباید فقط در ایام انتخابات پررنگ شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۰۵۶

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه هدف نماینده عالی دولت در استان تقویت احزاب سیاسی شناسنامه دار است و زمینه و بستر را برای همه احزابی که در درون نظام فعالیت می کنند فراهم می شود، گفت: نقش احزاب سیاسی در توسعه سیاسی کشور بر کسی پوشیده نیست و تردید نداریم کارکرد احزاب همواره موجب ثبات سیاسی و امنیت در هر نظام سیاسی است.

به گزارش ایلنا از البرز، نورمحمد فردی در حاشیه نشست احزاب سیاسی استان گفت:  هدف از تشکیل نشست احزاب سیاسی شنیدن صدای احزاب و استفاده از دیدگاه و نظرات تخصصی آنها می باشد بدون شک کارکرد احزاب سیاسی همواره موجب ثبات سیاسی، امنیت در هر نظام سیاسی است.

وی با بیان اینکه نقش و تاثیر گذاری احزاب در توسعه سیاسی کشور بر کسی پوشیده نیست، افزود: به طور کلی احزاب نقش سازنده دارند و می توانند با هم افزایی اتحاد و انسجام به راحتی می‌توانند مردم را در صحنه های سیاسی، اجتماعی از جمله؛ انتخابات بسیج کنند. 

معاون استاندار گفت: نقش احزاب  در بسیج و گردش قدرت بر کسی پوشیده نیست و انتخابات در سطوح مختلف باعث گردش قدرت می شود بنابراین کارکرد احزاب نباید فقط در ایام انتخابات پررنگ شوند و  احزاب باید همواره در مسائل کل کشور تاثیرگذاری خود را نشان دهند و این امر با ارائه برنامه و اهداف تاثیرگذاری خود را نشان می دهد. 

وی تصریح کرد: اختلاف سلیقه و نظر امری پسندیده است و ما از انتقاد سازنده استقبال می‌کنیم ولی فرق است بین انتقاد سازنده و تخریب، در تخریب فقط دشمن سود می‌برد و منافع ملی خدشه دار می‌شود اما در تعامل و هماهنگی همه سود می برند.

وی افزود: در هر صورت ما نیازمند همدلی و بهره‌مندی از خرد جمعی هستیم زیرا همه ما می‌توانیم مشکل را حل و زمینه را برای رسیدن به هدف مساعد کنیم و یکی از اهداف این نشست استفاده از خرد جمعی است ما در این نشست کلیه احزاب شناسنامه‌دار اعم از اصلاح‌طلب،  اصولگرا و اعتدالیون را دعوت کردیم برای اینکه باید از  نظرات همه استفاده شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز