خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد:

سمنان عاری از کرونای انگلیسی/ حال نامساعد کرونایی سمنان با خریدهای پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۶۸۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: عادی انگاری مردم، حضور در اماکن تجمعی، مراکز خرید و فروشگاه‌ها برای خریدهای پایان سال باعث شده که شرایط استان سمنان از نظر ابتلا و بستری کرونا نسبت به جمعیت استان نامساعد باشد.

به گزارش ایلنا از سمنان، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تاکید بر اینکه تا این لحظه ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی در مناطق تحت پوشش دانشگاه گزارش نشده، گفت: باید بیش از پیش با جدیت بیشتر غربالگری و پیگیری بیماران مبتلا به کرونا انجام شود و مراقب باشیم شیوع کرونای انگلیسی در استان رخ ندهد.

وی بر رصد، پیگیری و غربالگری افراد توسط مراکز بهداشتی و آمادگی کامل مراکز درمانی دانشگاه تاکید کرد.

دانایی تصریح کرد: باید نظارت‌ها و بازدیدها در تمامی شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه بیش از پیش افزایش یابد و همکاران واحدهای بهداشتی از جمله بهداشت محیط، بیماری ها، مدارس، روان و... معاونت بهداشتی باید همچون گذشته در این راه قدم بردارند.

وی بیان کرد: امیدواریم با رعایت دستور العمل های بهداشتی از سوی مردم و اقدامات در حال انجام با یک روند ثابت در هفته های آتی، به سوی کاهش ابتلا به بیماری گام برداریم و شاهد خبرهای بهتر در این حوزه برای مردم باشیم تا بهار خوبی برای مردم استان رقم بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز