خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خبر داد:

تغییر وضعیت اشتغال نیروهای حائز شرایط در شرکت‌های آب و فاضلاب

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۸۵۹

معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: کار تغییر وضعیت اشتغال نیروهای حائز شرایط در شرکت های آب و فاضلاب کشور شامل نیروهای حجمی و تامین نیرو طی برگزاری آزمون های داخلی و در سه مرحله انجام می شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، رضا گیاهی در جلسه شورای معاونین شرکت آبفای استان زنجان، با اعلام این خبر، گفت: این آزمون ها از سال 1400 آغاز و بر اساس شایسته‌گزینی، صلاحیت حرفه‌ای و با توجه به سوابق کاری، نسبت به تغییر وضعیت اشتغال کارکنان حائز شرایط اقدام خواهد شد.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، با تاکید بر تجاری سازی تحقیقات صورت گرفته در صنعت آب و فاضلاب گفت: با تجاری سازی و تولید ثروت طرح های تحقیقاتی در صنعت آب و فاضلاب، مولدسازی این صنعت محقق می شود که بزودی یک طرح مرتبط با حوزه آب از شرکت آب و فاضلاب استان زنجان نیز انتخاب و پیگیری لازم برای سرمایه گذاری و مولد سازی صورت خواهد گرفت.

 وی، همچنین به اجرای اصلاح طرح طبقه بندی مشاغل از ابتدای سال 1400 نیز اشاره کرده و گفت: علاوه بر این طرح، حفظ و نگهداشت نیروی انسانی، توانمند سازی مدیران و تدوین سند نیروی انسانی نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز