خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

تعامل مسئولان قوا در استان،باعث کاهش قاچاق کالا و ارز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۶۵۳

استاندار البرز با عنوان اینکه آمار قاچاق کالا در این استان از متوسط کشوری بالاتر نیست، گفت: تخلفاتی که ممکن بود از روزنه ها و مبادی رسمی صادرات و واردات صورت گیرد به طور کلی در البرز مسدود شد و در راستای سایر مبادی نیز وارد عمل شده ایم.

به گزارش ایلنا از البرز، شهبازی در جلسه شورای هماهنگی مقابله با قاچاق کالا و ارز که با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به البرز میزبان کارگروه بند "چ" نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز بود، افزود: طبق گزارش اعضای کارگروه استانی و ملی، پرونده ها به جد در جریان است و مورد بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: واحدهای تولیدی بزرگی در البرز مستقر هستند و بزرگترین فرودگاه کارگو کشور در این استان فعالیت دارد و به‌رغم این امر تعداد پرونده های قاچاق کالا و ارز البرز زیاد نیست و این نشان از نظارت جدی به روند امور دارد.

شهبازی گفت: نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه های امنیتی پای کار هستند و همت، تعامل و هم افزایی حاکم بین مسئولان قوا در استان، سبب ساز مقابله مجدانه با قاچاق کالا و ارز شده و آمار این استان از متوسط کشوری بالاتر نیست.

وی افزود: قاچاق کالا و ارز سمی مهلک برای اقتصاد کشور و تولید است که به تبع رشد این پدیده شوم اشتغال و تولید کاهش می یابد.

وی افزود: تخلفاتی که ممکن بود از روزنه ها و مبادی رسمی صادرات و واردات صورت گیرد به طور کلی مسدود شد و در راستای سایر مبادی نیز وارد عمل شده ایم.

شهبازی گفت: تعداد اندکی پرونده قاچاق کالا و ارز در البرز وجود دارد که مسئولان مربوطه در این رابطه اقدامات لازم را در دستور کار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز