خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی اردبیل خبر داد:

حاکمیت هوای سرد و یخبندان تا صبح فردا در اردبیل / دمای هوا روزهای دوشنبه و سه شنبه افزایش می یابد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۹۳۱

کارشناس هواشناسی اردبیل از خروج سامانه بارشی طی امشب از استان خبر داد و گفت: هوای سرد و یخبندان طی امشب تا صبح فردا در استان استقرار خواهد یافت.

به گزارش ایلنا، محمد فاخر در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی استان اردبیل عنوان کرد: بر اساس نقشه های هواشناسی، با فعالیت سامانه بارشی طی امروز (یکشنبه 3 اسفند) آسمان استان ابری و مه آلود, توام با هوای سرد بوده و در مناطقی از استان بارش برف و باران به شکل خفیف تداوم خواهد داشت. 

وی افزود: با خروج سامانه بارشی (طی امشب تا صبح فردا) در اغلب مناطق استان هوای سرد توام با یخبندان حاکم شده و دمای هوا بطور محسوس (در مناطق مرکزی و جنوبی استان تا منفی 7 تا 12 درجه سلسیوس) افت خواهد کرد. 

کارشناس هواشناسی استان اذعان کرد: از ظهر فردا (دوشنبه 4 اسفند) تا اواخر وقت سه شنبه (5 اسفند) جوی پایدار با آسمانی صاف تا نیمه ابری و همراه با افزایش نسبی دمای هوا (در طول روز) انتظار می رود. 

فاخر ادامه داد: از اواخر وقت سه شنبه ضمن وزش باد (در مناطق شمالی با سرعت تند) سامانه جدیدی استان را فرا گرفته و در روز چهارشنبه (6 اسفند) در اغلب مناطق استان ضمن کاهش دمای هوا شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز