خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواشناسی اردبیل خبر داد:

پیش‌بینی جوی پایدار تا پایان هفته در اردبیل / کاهش دما و آغاز بارش‌ها از روز جمعه

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۸۱۳

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از تداوم جوی پایدار تا عصر پنجشنبه هفته جاری در استان خبر داد و گفت: در روز جمعه به تدریج آسمان استان ابری شده و شاهد کاهش نسبی دمای هوا و در مناطقی از استان بارش پراکنده برف و باران خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، سیاوش محمدی در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای استان اردبیل عنوان کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی همچنان تا عصر پنجشنبه هفته جاری جوی پایدار و بدون بارش در سطح استان تداوم خواهد داشت.

وی افزود: طی امروز آسمان استان غالبا صاف همراه با وزش باد و در طول روزها با افزایش نسبی دما به ویژه در مناطق مرکزی و شمالی استان پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی‌استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به احتمال رخداد بهمن در مناطق کوهستانی و ارتفاعات به کوهنوردان توصیه می شود نکات ایمنی را هنگام صعود به ارتفاعات رعایت کنند.

محمدی گفت: از عصر امروز تا روز چهارشنبه هفته جاری در مناطقی از استان خصوصا مناطق شمالی و نوار شرقی استان افزایش ابر، پدیده غالب خواهد بود.

وی ادامه داد: از روز پنجشنبه(25 دی) با تقویت کم فشار سطح زمین سرعت وزش باد در سطح استان تشدید شده و ضمن افزایش نسبی دما و وزش بادهای تند تا نسبتا شدید به ویژه در مناطق مرکزی استان پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل اذعان کرد: در روز جمعه به تدریج آسمان استان ابری شده و با فعالیت سامانه زودگذر ناپایدار، شاهد کاهش نسبی دمای هوا و در مناطقی از استان بارش پراکنده برف و باران (به ویژه در مناطق کوهستانی و ارتفاعات سبلان) خواهیم بود.

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز