خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان خبر داد:

مرزهای چذابه و شلمچه تعطیل شدند/ ۱۱ شهر استان در وضعیت قرمز

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۷۹۵

استاندار خوزستان از تعطیل شدن مرزهای شلمچه و چذابه در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، قاسم سلیمانی دشتکی گفت: ۲ مرز چذابه و شلمچه در استان به منظور ایجاد زیرساخت‌های لازم برای انجام تست‌های سریع و ایجاد اقامتگاه‌های موقت به مدت یک هفته به جز فعالیت‌های صادرات و واردات کالا بسته و تعطیل شده است.

وی بیان داشت: تشکیل قرارگاه اجرایی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان بر چگونگی اجرای مصوبات ستاد کرونا در استان نظارت می‌کند و باید گزارش‌های خود را در خصوص چگونگی اجرای مصوبات ارائه دهد.

سلیمانی دشتکی افزود: تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظف به کمک و حمایت از قرارگاه محله محور شهید سلیمانی هستند و این قرارگاه سه وظیفه شناسایی بیماران، تست گیری از افراد مرتبط با بیماران و حمایت و مراقبت از بیماران زمینه‌ای و مادران باردار را برعهده دارد.

استاندار خوزستان بیان کرد: هم اکنون ۱۱ شهر اهواز، آبادان، دزفول، شوشتر، خرمشهر، رامهرمز، شادگان، هویزه، کارون، دشت آزادگان و ماهشهر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و به علت ویروس کرونا انگلیسی شاهد افزایش مبتلایان در استان هستیم و ورود و خروج از شهر‌های قرمز کرونایی و فعالیت‌های تمامی مشاغل به جز مشاغل گروه یک ممنوع است.

این مقام مسئول ادامه داد: فعالیت تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی به جز ادارات خدمات رسان همچون آب، برق و گاز در شهر‌های قرمز به صورت یک سوم نیرو‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز