خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضا تاکید کرد:

لزوم تکمیل آزادراه شیراز - اصفهان، مطالبه به‌حق مردم بیضا

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۱۱۵

نماینده مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضا، تکمیل آزادراه شیراز - اصفهان را یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان بیضا به‌ویژه قطعه ۷ دانست.

به گزارش ایلنا، محسن علیزاده در جلسه بررسی موانع سد راه ساخت و تکمیل آزادراه شیراز – اصفهان با اشاره به میزان خسارت‌های مالی و تلفات جانی که به دلیل اینکه محور اصلی عبور و مرور مردم این شهرستان با قطعه هفت آزادراه شیراز اصفهان تلاقی پیدا کرده و حدود سه سال قبل تخریب و به جاده متروکه قدیمی منتقل شده است، اظهار داشت: متاسفانه در طول این مدت به دلیل اینکه محور قدیمی فاقد استاندارهای لازم است، مردم این شهرستان روزانه در این محور شاهد وقوع تصادف، واژگونی و ترافیک سنگین هستند.

وی افزود: تعداد تصادفات به حدی است که صبر و طاقت مردم تمام شده و فقط و فقط خواهان بازشدن مسیر اصلی گذشته هستند و در واقع از خیر محسنات احتمالی این آزادراه گذشته اند؛ لذا تنها خواهش و درخواست مردم این شهرستان تسریع در اجرای عملیات اجرایی قطعه هفت است.

در ادامه صادقی، معاون پارلمانی وزارت دفاع نیز در این زمینه گفت: وزارت دفاع از تمام امکانات و تجهیزات خود جهت تسریع در ساخت و تکمیل این آزادراه استفاده خواهد کرد و آمادگی خود را جهت انجام هر نوع همکاری لازم اعلام می کند.

مدیرعامل شرکت راه سازی عمران ایران وابسته به وزارت دفاع نیز در خصوص طولانی شدن عملیات اجرایی این پروژه اظهار داشت: مشکلات مالی و اعتباری از یک طرف و وجود معارضین دولتی و مردمی از طرف دیگر باعث طولانی شدن عملیات ساخت و تکمیل این آزادراه شده است که با توجه به اهمیت این موضوع و مشکلات مردم شهرستان بیضا جهت برطرف شدن موانع سد راه، نیاز به همکاری و تامل همه عوامل و دستگاه‌های اجرایی است.

نظری، افزود: ساخت و تکمیل قطعه هفت آزادراه شیراز اصفهان در اولویت اول قرار دارد و این قطعه تا پایان خردادماه ۱۴۰۰ افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

در ادامه، رضایی کوچی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس نیز به بیان راهکارهای لازم جهت تسریع در اجرای عملیات اجرایی این پروژه پرداخت و از طریق تماس تلفنی به رایزنی، حل مسائل، مشکلات و موانع سدراه با مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی استان پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز