خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های کشاورزی استان:

واحدهای تولیدی کشاورزی تاکستان سال آینده به بهره برداری می رسند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۹۳۹

مدیر عامل شرکت شهرک‌های کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۵ واحد تولید محصولات کشاورزی در شهرک گلخانه‌ای نودهک تاکستان در دست ساخت است که سال آینده آماده بهره برداری می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمدرضا حسینی اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی ساخت این واحدهای گلخانه‌ای از ۱۰ تا ۵۰ درصد متغیر است و پیش بینی می شود برخی از آنها در سال آینده به مرحله بهره برداری برسند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های کشاورزی استان ادامه داد: اراضی فاز اول شهرک گلخانه ای نودهک تاکستان به میزان ۶۳ هکتار به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار شده است و ۵۲ سرمایه گذار برای احداث واحدهای گلخانه ای در فاز اول این شهرک جذب شده اند.

حسینی افزود: سرمایه گذارانی که در این شهرک زمین دریافت کرده اند تا ۶ ماه پس از واگذاری اراضی مهلت دارند تا برای ساخت و ساز اقدام کنند در غیر این صورت اراضی اختصاص داده شده به آنها خلع ید شده و به سرمایه گذاران جدید واگذار می شود.

وی یادآور شد: زیرساخت های لازم در شهرک گلخانه ای نودهک با اعتبارات دولتی به منظور جذب سرمایه گذار در بخش کشاوزی گلخانه ای فراهم شده است.

ایجاد شهرک گلخانه ای نودهک از مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان قزوین در سال ۹۵ به شمار می رود.

به گفته مسئولان جهاد کشاورزی قزوین، ظرفیت تولید محصولات گلخانه‌ای استان با راه‌اندازی طرح‌های تولیدی در شهرک گلخانه نودهک به ۲۵ هزار تن در سال افزایش می‌یابد که بیش از ۲ برابر رقم فعلی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز