خبرگزاری کار ایران

در ادامه سفرهای درون استانی صورت گرفت؛

بازدید استاندار خراسان رضوی از مراکز تابعه بهزیستی نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۹۳۴

استاندار خراسان رضوی ضمن بازدید از مراکز تابعه بهزیستی نیشابور، با تعدادی از مددجویان تحت پوشش این شهرستان ملاقات و از نزدیک در جریان مسایل این گروه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این دیدار که رئیس اداره بهزیستی شهرستان نیشابور نیز حضور داشت ۸ خانواده چند معلولی مشکلات اصلی خود را که عمدتا نداشتن مسکن، مشکلات اقتصادی و معیشتی بود مطرح کردند، در این جلسه قرار شد زمین مناسب توسط استانداری تهیه و در اختیار بهزیستی برای تحویل به خانواده های دو معلولی قرار گیرد تا سازمان بهزیستی نیز در قالب تسهیلات بلاعوض کار ساخت مسکن را شروع کند، همچنین کمک‌های بلاعوض از طرف اداره کل و مشارکت اداره بهزیستی شهرستان برای مددجویان به تصویب رسید.

همچنین استاندار با حضور احسان ارکانی و هاجر چنارانی نمایندگان نیشابور در مجلس شورای اسلامی از دو مرکز نگهداری فرزندان حضرت معصومه ویژه دختران و مرکز امام علی ویژه پسران بازدید کردند. 

در بازدید رئیس اداره بهزیستی شهرستان نیشابور گزارشی از وضعیت مراکز ارائه و با توجه به مشکلات پس از ترخیص فرزندان بهزیستی از مراکز پیشنهاد دادند سهمیه خاص ویژه فرزندان مراکز جهت قبولی در دانشگاه و استخدام و در دستگاه‌ها در نظر گرفته شود که در این خصوص استاندار با رئیس سازمان بهزیستی کشور تماس گرفته و رایزنی کردند تا پیشنهاد در قالب یک لایحه از طرف دولت پیگیری و به مجلس ارائه شود.

همچنین طی صحبت با رئیس سازمان بهزیستی کشور قرار شد نیشابور به عنوان طرح پایلوت در خصوص مشارکت استانداری در خصوص تامین زمین و ساخت و پرداخت تسهیلات بلا عوض توسط سازمان بهزیستی انتخاب و اقدامات لازم شروع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز