خبرگزاری کار ایران

صادقی خبر داد:

افزایش ۲ برابری مراجعان سرپایی ویروس کرونا در خراسان رضوی/ عادی انگاری‌ها به شدت نگران کننده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۸۴۰

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افزایش ۲ برابری مراجعان سرپایی به مراکز منتخب کرونا زیر پوشش این دانشگاه در استان خراسان رضوی طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد جعفر صادقی در این خصوص افزود: طی این مدت تعداد افراد مراجعه کننده به مراکز منتخب کرونا با علائم مشکوک در دانشگاه علوم پزشکی مشهد از هزار و ۱۰۰ نفر به ۲ هزار و ۲۰۰ نفر افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۱ مرکز خدمات سلامت ویژه  منتخب کرونا ۱۶ ساعته در ۱۵ شهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت دارند که ۲۱ مرکز از این تعداد در شهرستان مشهد واقع شده است.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: افزایش تعداد مراجعان سرپایی در مراکز منتخب کرونا و همچنین افزایش نتایج مثبت تست‌های آنها نگرانی های زیادی را از بابت خطر موج چهارم کرونا به دنبال داشته است.

صادقی افزود: عادی انگاری‌های روزهای کنونی به شدت نگران کننده است چرا که بی‌تفاوتی‌ و بی‌توجهی‌ها پس از رسیدن به وضعیت آبی ما را به وضعیت زرد بازگرداند و اگر مردم  رعایت نکنند خطر بازگشت به وضعیت‌های نارنجی و قرمز وجود دارد.

وی بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید کرد و ادامه داد: در این روزهای فرخنده که مصادف با آغاز زندگی بسیاری از زوجین است از  آنان تقاضا داریم که از برپایی هر گونه مراسم جشن و تجمع با هدف پیشگیری از کرونا خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز