خبرگزاری کار ایران

از اول اسفند اجرا می‌شود؛

مراجعه به پزشکان بدون نیاز به دفترچه بیمه / کارت ملی به همراه داشته باشید

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۳۱۲

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی استان بوشهر گفت: چاپ و عرضه دفترچه جدید تأمین اجتماعی از اول اسفند در تمامی شعب و کارگزاری‌های سراسر استان متوقف می‌شود.

 به گزارش ایلنا از بوشهر، عباس دیری سرپرست سازمان تأمین اجتماعی استان ظهر امروز با اعلام این خبر گفت: امروز گام دیگری در مسیر طرح نسخه الکترونیک و حذف دفترچه‌های کاغذی برمی‌داریم و برنامه توقف چاپ دفترچه‌های کاغذی را شروع می‌کنیم اما صفحات موجود در دفترچه‌های کاغذی بیمه شدگان کماکان معتبر و قابل استفاده خواهد بود.

وی افزود: از اول اسفند به بعد بیمه شدگان و بازنشستگانی که صفحات دفترچه آنها به پایان می‌رسد نیازی به دریافت دفترچه جدید ندارند و می‌توانند با ارائه کارت ملی به مطب پزشکان و مراکز درمانی سراسر کشور مراجعه کنند.

دیری ضمن تشکر و قدردانی از پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد بابت همکاری موثر در موفقیت طرح بزرگ نسخه الکترونیک، گفت : حذف دفترچه‌های کاغذی و استفاده از سامانه نسخه الکترونیک زمینه‌ساز تحول اساسی در خدمات درمانی خواهد شد و این طرح زمینه ساز ایجاد پرونده الکترونیک سلامت و همچنین پیشگیری از هدر رفت بسیاری از هزینه‌های غیرضروری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز