خبرگزاری کار ایران

شهردار گرمدره در نشست خبری مطرح کرد:

اتخاذ تصمیمات جدید در زمینه حقوق و مزایای پاکبانان شهرداری/ بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه پروژه های عمرانی گرمدره

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۰۰۸

شهردار گرمدره با اشاره به تجلیل از پاکبانان شهر، گفت: چه کسی بهتر از پاکبانان باید مورد تجلیل قرار گیرند چرا که این افراد جهادگران‌عرصه پاکیزگی هستند و در تلاش هستیم در زمینه حقوق و مزایای این عزیزان گام هایی برداریم.

به گزارش ایلنا از البرز، عباس دادخواه ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: شهرداری گرمدره در این دهه با افتتاح و کلنگ زنی برنامه های مختلف در بخش های مختلف عمرانی، فرهنگی، ورزشی و ..‌. به استقبال از این دهه رفته و در تلاش است تا بتواند خدمات ارزنده‌ای به مردم شریف گرمدره ارایه دهد.

این مسئول تصریح کرد: شهر گرمدره به عنوان پیشانی البرز برای ما و استان از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و باید تلاش کنیم در تمامی ابعاد این شهر را در حد قابل قبولی ارتقا دهیم. 

وی در ارتباط با جاده مخصوص گفت: مسوولیت اداره این جاده باید بر عهده راه و شهرسازی باشد و در این چند ساله شهرداری گرمدره در بخش های مختلف هم چون آسفالت، روشنایی، بهسازی، ترمیم و... خدمات بسیاری را متقبل شده و سالانه این امر هزینه های بسیاری را بر دوش شهر و شهرداری گذاشته است که با توجه به درآمدهای این شهرداری هزینه کرد برای این امر برای شهرداری بسیار مشکل ساز است.   

وی با بیان این مهم که ما تاکنون خدمات بسیاری را به دلیل اینکه شهر گرمدره پیشانی استان است و باید این نقطه در خور و شان شهر گرمدره و استان باشد انجام داده ایم اما بودجه ما بیشتر از این اجازه نمی دهد.

شهردار گرمدره در بخشی دیگر اظهار کرد: تفاهم نامه های خوبی در بحث روشنایی داشته ایم و طرح های اولیه آن هم اکنون آماده شده و در یک قرارداد یک میلیارد تومانی که منعقد گردیده‌است تا وضعیت مطلوبی در بحث روشنایی و زیبایی روشنایی داشته باشیم.

شهردار گرمدره در بخشی دیگر از این نشست با اشاره  به برنامه تجلیل از پاکبانان شهر گرمدره که روز گذشته انجام شد گفت:چه کسی بهتر از پاکبانان باید مورد تجلیل قرار گیرند چرا که این عزیزان جهادگران‌عرصه پاکیزگی هستند  و در تلاش هستیم در زمینه حقوق و مزایای این عزیزان گام هایی برداریم.

وی همچنین با اشاره به جلسه مشترک با رییس کل دادگستری استان البرز و همچنین معاونت پیشگیری از وقوع جرم  دادگستری بیان کرد: در این جلسه در خصوص مشکل جاده مخصوص، حریم راه آهن و تعیین تکلیف آن‌ها، بحث املاک شمال شهر در بالای اتوبان همت باید تعیین تکلیف و وضعیت عبور و مرور کامیون ها و نیز ایجاد مجتمع قضایی گرمدره مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که در هفته های آتی رییس کل دادگستری استان قول ایجاد بازدید از شهر گرمدره و ایجاد مجتمع کامل قضایی و دفتر قضایی در اسرع وقت در شهر گرمدره را داده اند.

وی همچنین تصریح کرد: چهارشنبه هفته بعد شورای عالی پیشگیری موارد یاد شده اعلام و با مستندات و راهکارهای قانونی آن به سرانجام خواهد رسید که این می‌تواند نوید خوبی به خصوص برای ساکنین حریم راه آهن‌ باشد.

وی با عنوان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز نیز در این نشست مورد اشاره قرار گرفت، ادامه داد: افزایش ۲۰ برابری جرایم ‌ماده صد سبب خواهدشد ساخت و ساز غیرمجاز برای سازندگان به صرفه نباشد.

اتخاذ تصمیمات جدید در زمینه حقوق و مزایای پاکبانان شهرداری/ بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه پروژه های عمرانی گرمدره

وی افزود: بسیاری از ساخت و سازهای غیرمجاز موجود از قبل بوده که باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شوند.

دادخواه اظهار کرد: در هفته گذشته ۱۰ هکتار از دیوارهای غیرمجاز را تخریب و در چند روز گذشته هم اکثر ستونهای طبقات مازاد بریده  شد و باید اعلام کنم که در این بخش وارد کار اجرایی شده ایم و در این خصوص با کسی تعارف نداریم و هر طبقه اضافی بدون شک با تخریب روبرو خواهد شد.

وی خبر داد: به تمام املاک در شهر و هم چنین مالکین و مهندسین ناظر تیز هشدارهای لازم را داده ایم که توجه ویژه ای به این بحث داشته باشند و شهرداری عزم‌منسجمی برای تخریب سازو های غیرمجاز دارد.

دیگر موضوعی که در این نشست از سوی خبرنگاران مطرح شد موضوع درمانگاه شبانه روزی گرمدره بود، دادخواه در‌این خصوص بیان کرد: در خصوص درمانگاه با توجه به تقاضای شورای شهر به شهرداری و دغدغه نبود درمانگاه مصوبه های لازم اخد شد و کار ساختمانی درمانگاه نیز هم اکنون به اتمام رسیده و در مرحله انتخاب سرمایه گذار هستیم.

این مسوول اضافه‌کرد:جلسات کارشناسی در این خصوص برگزار و تا یکماه آینده نتایج حاصل و بایک دستگاه خودرو آمبولانس در اختیار سرمایه گذار قرار خواهد گرفت.

شهردار گرمدره در زمینه پروژ ه های این شهر گفت که اعتبار پروژه ها بالغ بر ۴۰۰ میلیارد است و پروژه های ایام‌بهمن ‌ماه نیز  بالای ۱۰۰ میلیارد هزینه املاک و صرف بهره برداری آن می شود و در مجموع حدود ۵۰۰ میلیارد هزینه املاک و ساخت این پروژه ها خواهد بود.

دادخواه اظهار کرد: باید در تمامی زمینه ها فعالیت کنیم و متاسفانه از جمله در بخش فرهنگی با فقر بسیاری مواجهه هستیم که با ساخت فرهنگسرا خواهیم توانست به افق خوبی دراین خصوص دست یابیم و رقم و سرانه فرهنگی شهر افزایش یابد .

عباس دادخواه بیان کرد: در تمام‌بخش ها برنامه داریم تا بتوانیم زیرساخت‌های شهر را تامین ‌کنیم و سعی داریم زیرساخت‌های تمام بخش‌ها را تقویت کنیم که با انجام برنامه‌های موجود زیرساخت‌ها را اگر به سرانجام برسد تا ۸۰ درصد زیر ساخت‌ها تامین خواهد شد.

وی در خصوص پروژه های عمرانی نیز گفت: بهره برداری از چمن‌مصنوعی‌ سعادتیه، کلنگ زنی سالن ورزشی سعادتیه، کلنگ زنی پارک ناصریه و کلنگ زنی چمن مصنوعی،کلنگ زنی پارکینک و پارک خانواده که تاکنون سه هزار درخت در آن  کاشته شده و... در آیینی به مرحله کلنگ زنی و برای افتتاح خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز