خبرگزاری کار ایران

شهردار گرمدره عنوان کرد:

ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین برای نگهداری و توسعه فضای سبز گرمدره

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۹۰۱

شهردار گرمدره بر ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین برای نگهداری و توسعه فضای سبز این شهر تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، عباس دادخواه با اشاره به وسعت فضای سبز شهر گرمدره اظهار داشت: کل اراضی فضای سبز این شهر شامل جنگل‌کاری، پارک ها و رفیوژ ها تقریبا ۷۵ هکتار است.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به نیاز جمعیت  گرمدره و نزدیکی به پایتخت، مهاجرپذیری شهر نه تنها بر حفظ فضای سبز باید تاکید کنیم بلکه برای افزایش آن نیز باید قدم برداریم.

شهردار گرمدره افزود: بخش زیادی از اعتبارات شهرداری به توسعه و نگهداری فضای سبز و نظافت و خدمات شهری و تمیز نگاه داشتن شهر از جمله حمل زباله، دفن زباله و نظافت معابر تعلق می‌گیرد که از نیازهای اساسی شهر است.

دادخواه بیان کرد: اقداماتی که در این مدت صورت گرفته است، استفاده از سیستم نوین آبیاری، توسعه عرصه‌های فضای سبز، انجام فاز یک مطالعات شبکه آبیاری و کاشت انواع گونه‌های گیاهی مقاوم به کم آبی و بی آبی است. 

به گفته شهردار گرمدره، پارک‌ها و فضای سبز بخش جدانشدنی شهرسازی و نیازهای اولیه زندگی شهری محسوب می‌شوند در همین راستا توسعه فضای سبز یکی از شاخص‌های مناسب شهرها برای زندگی تعریف می‌شود و از نظر تأثیرات اکولوژیکی و اقلیمی و فضای سبز تفرجگاهی مورد توجه قرار می‌گیرد که مدیران شهری به‌عنوان یکی از شرایط محیط زیستی به آن توجه می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز