خبرگزاری کار ایران

استمرار هوای سرد در قزوین/ خروج سامانه بارشی از استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۵۵۴

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: دمای هوای قزوین هم‌اکنون منفی ۲درجه سانتی‌گراد می باشد و این کاهش دما تا فردا در استان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مریم بهروزی اظهار کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، سامانه بارشی که از شب گذشته وارد استان شده تا بعدازظهر امروز به صورت کامل از استان خارج می شود ولی کاهش دما و یخبندان را تا فردا خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: با توجه به آغاز وزش باد از شب گذشته، پدیده کولاک در اکثر مناطق به ویژه مناطق مستعد و گردنه های استان قزوین به ثبت رسید و پیش بینی می کنیم این وضعیت تا ظهر امروز ادامه داشته باشد.

بهروزی اضافه کرد: بیشترین بیشینه دما طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان مربوط به رازمیان با ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است و  فردا دمای بیشینه برخی از شهرها تا منفی ۹ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

وی تاکید کرد: امشب مردم قزوین شب سردی را در پیش خواهند داشت و دمای شهر قزوین به منفی ۹ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: بارش برف در معلم کلایه ۲۵ سانتی‌متر، سیردان ۱۰ سانتی‌متر، کوهین ۱۰ سانتی‌متر گزارش‌شده و هم‌اکنون در برخی مناطق کوهستانی استان شاهد برف و کولاک هستیم.

بهروزی با اشاره به یخبندان شدن تمام نقاط استان در روز جمعه از شهروندان و رانندگان خواست مراقب کولاک، کاهش دید افقی و لغزندگی سطح جاده‌ها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز