خبرگزاری کار ایران

بعد سه روز استراحت؛

تراکتور برای تقابل با استقلال استارت زد/ دژاگه و حاج صفی به بازی با استقلال می‌رسند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۴۷۱

بازیکنان تیم فوتبال تراکتور تبریز پس از استراحت سه روزه، تمرینات خود را برای رویارویی با استقلال تهران از سر گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، تمرینات این تیم که پس از برتری مقابل ذوب آهن در هفته دهم رقابت های لیگ برتر با تصمیم کادر فنی تعطیل شده بود، از سرگرفته شد و بازیکنان به انجام تمرینات بدنسازی پرداختند.

تمرینات امروز تراکتور در زمین شماره ۲ استادیوم اختصاصی باشگاه پیگیری می شود.

پزشک تیم تراکتور درباره وضعیت مصدومیت اشکان دژاگه، گفت: با اشکان دژاگه و پزشک او در آلمان در ارتباط هستیم و وضعیت مصدومیت این بازیکن را زیرنظر داریم.

مسعود عباس‌زاده افزود: مصدومیت این بازیکن رو به بهبودی بوده و به بازی استقلال می رسد.

وی با اشاره به برخی خبرهای غیرواقع درباره مصدومیت اشکان دژاگه، یادآوری کرد: او مدارک پزشکی خود را به‌طور مداوم به باشگاه ارسال می‌کند و جمعه این هفته برای کنترل نهایی در آلمان تست می دهد و سپس راهی تبریز خواهد شد.

وی درباره مصدومیت احسان حاج‌صفی نیز گفت: حاج‌صفی مصدومیت بسیار جزیی دارد و حتی می‌توانست در دیدار مقابل ذوب‌آهن نیز به میدان برود، اما ترجیح دادیم در مورد او ریسک نکنیم و از شنبه آینده در تمرینات تیمی حاضر خواهد شد.

وی به تشریح روند درمان محمدرضا خانزاده اظهار داشت: در این نوع مصدومیت، بازیکن حداقل به یک ماه زمان برای بازگشت به میادین نیاز دارد و خانزاده این مدت را سپری کرده و وی اماده حضور در تمرینات و مسابقات است.

تیم فوتبال تراکتور که با ۱۶ امتیاز از ۱۰ بازی در رده سوم جدول رده بندی جای دارد ۲۹ دی ماه جاری و از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر مقابل استقلال صدرنشین صف آرایی می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز