خبرگزاری کار ایران

صبح امروز ؛

رئیس قوه قضائیه در راس هیاتی بلند پایه وارد کرمانشاه شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۱۲۶۵

رئیس قوه قضائیه صبح امروز پنجشنبه به استان کرمانشاه سفر کرد و مورد استقبال استاندار و مسئولان ارشد استان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در تشریح برنامه‌های سفر یک روزه ابراهیم رئیسی، رئیس دستگاه قضا به استان کرمانشاه گفت: شرکت در شورای اداری استان، دیدار با قضات، کارکنان و مسئولان قضایی و حضور در شورای قضایی از مهمترین برنامه‌های رئیس قوه قضاییه به استان کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه رئیس قوه قضاییه به علت شیوع بیماری کرونا در این سفر دیدار مردمی ندارد، افزود: با این وجود مردم استان می‌توانند فردا درخواست‌ها، مشکلات، شکایات و پیشنهادات خود را خطاب به رئیس دستگاه قضا در صندوق‌های ویژه‌ای که در مقابل ساختمان دادگستری‌های کل استان کرمانشاه تعبیه شده، بیاندازند.

توسلی زاده با بیان اینکه همه این نامه‌ها با دقت بررسی و پیگیری می‌شود، از مردم خواست در نامه‌های خود مشخصات، آدرس و شماره تماس دقیق شان را ذکر کنند.

  لازم به ذکر است حضور در نشست شورای اداری، دیدار با نهادها و تشکل های مردمی فعال در حوزه صلح و سازش، دیدار با نخبگان، دیدار با قضات، کارکنان و مسئولان قضایی و حضور در شورای قضایی استان از جمله برنامه‌های حجت الاسلام رئیسی در سفر به استان کرمانشاه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز