خبرگزاری کار ایران

مرحبا در گفت وگو با ایلنا:

اجازه غارت انفال و منابع طبیعی در منطقه حیران را نخواهیم داد/ پیگیری موضوع از طریق سازمان بازرسی و قوه قضائیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۵۴۶

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: اجازه غارت انفال و منابع طبیعی در منطقه قوش داشی حیران آستارا را نخواهیم داد.

غلامرضا مرحبا در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در آستارا گفت: اجازه غارت انفال و منابع طبیعی در منطقه بکر و تاریخی قوش داشی حیران را نخواهیم داد و بعد از صدور مجوز برداشت شن و ماسه از این  منطقه، مجموعه مدیریت شهرستان در برابر این اقدام ایستادگی کرد.

وی گفت: چه ضرورتی دارد برای برداشت چند کامیون شن و ماسه، محوطه بی نظیری همانند قوش داشی را از بین ببرند و منافع چه کسانی در آن محل تامین می شود که در مدت کوتاهی چنین مجوزی صادرشده است و اخذ این مجوزها در این بازه زمانی در استان گیلان به یک معجزه شبیه است.
 
نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت : از طریق سازمان بازرسی و قوه قضائیه این امر را پیگیر هستیم و با توجه به اینکه منطقه قوش داشی به عنوان محوطه آثار باستانی شناخته می شود، حفظ آن با نهادهای متولی در اولویت است .
 
مرحبا گفت : منطقه قوش داشی حیران با وجود چشمه های فراوان آب، تامین کننده آب شرب اهالی حیران است و در صورت تخریب و دست اندازی به این منطقه ، مشکل بزرگی برای اهالی بوجود خواهد آمد .
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه کارکنان منابع طبیعی و دستگاه قضایی باید درحفظ و صیانت از عرصه های ملی و طبیعی توجه بیشتری داشته و در فرهنگ سازی و عمومیت بخشی به حفظ منابع طبیعی کوشا باشند.
 
وی افزود: باید به دنبال ارائه الگوی حفظ منابع طبیعی به مردم باشیم تا فرهنگ حفاظت از این نعمت الهی عمومی شده و این کار تنها با حرکت جهادی و عظیم فعالان عرصه حفاظت از منابع طبیعی میسر است .
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز