خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد:

سهم 30 درصدی مشاغل خانگی در روستاهای استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۳۶۴

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: ۷۰ درصد تسهیلات مشاغل خانگی در استان سمنان در مناطق شهری و ۳۰ درصد در مناطق روستایی است.

به گزارش ایلنا از سمنان، اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان تصریح کرد: سهم استان سمنان از محل اشتغال روستایی و عشایری با پیگیری‌های استاندار سمنان و همکاری بانک‌های عامل استان ۳۰۱ میلیارد تومان تعیین شد که تاکنون ۲۵۵ میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت شد.

وی گفت: براساس آمار از مجموع تسهیلات مصوب اشتغال روستایی و عشایری بیش از ۷۰ درصد در مناطق روستایی استان پرداخت شده است.

غنیان یادآور شد: تعهد دستگاه‌های اجرایی حمایتی مانند کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران برای اجرای طرح های اشتغال آفرین در مناطق روستایی ۵۶ میلیارد تومان است که تاکنون ۴۲ میلیارد تومان از این مبلغ جذب شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی سمنان اظهار داشت: ۳۷ تعاونی استان سمنان در راستای اعطای تسهیلات اشتغال آفرین افزون بر ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند که منجر به اشتغالزایی برای ۵۹ نفر در این بخش شد.

وی بیان کرد: در یک سال گذشته به ۴۶۱ طرح روستایی استان سمنان تسهیلات پرداخت شد که تاکنون از ۴۰۹ طرح برای حُسن اجرای طرح های اشتغال آفرین بازدید میدانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز